• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402051912096
  • خبرنگار : 50536

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز:

رسانه‌ها بازوی اصلی در ارتقای صنعت کفش تبریز هستند

رسانه‌ها بازوی اصلی در ارتقای صنعت کفش تبریز هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اتحادیه کفاشان تبریز بازوی اصلی ارتقای صنعت کفش تبریز را رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: صنعت‌هایی هم وجود دارند که قوی هستند اما چون از رسانه غافل شده و دچار حاشیه شدند به جایگاه برتر خود نرسیده‌اند.

علیرضا جباریان فام با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در تبریز به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران رسانه‌ها در پیشبرد اهداف، شنیده شدن و دیده شدن مسائل روز دنیا مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در همه‌ی صنایع رکود داریم و صنعت کفش نیز یکی از آنها است، ادامه داد: اگر حمایت دولت نباشد به زودی واحدهای کوچک تعطیل شده و کارگر بیکار می‌شود که باعث ایجاد بحران اجتماعی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر نیز مثل ترکیه و ایتالیا بازار رکود دارد، گفت: چون کشور ما تکنولوژی آنچنانی ندارد فرصت مغتنمی‌است تا خط تولید این کشورها را با پایین ترین قیمت به ایران بیاوریم تا با انتقال تکنولوژی به تولید انبوه دسترسی پیدا کنیم.

جباریان‌ فام افزود: ایتالیا رتبه یک صنعت کفش از لحاظ برند و مد در دنیا است، چین نیز در تعداد، تنوع قیمت پایین کفش و صادرات همیشه حرف اول را می‌زند، طی مذاکراتی با ایتالیا می‌توانیم برخی برندهای آنها را خریده یا با مشارکت، این برندها را به ایران نیز مطالبه کنیم.

وی بیان کرد: سال قبل برای اولین بار در نمایشگاه آی مد استانبول که مهد کفش است غرفه داشتیم شهریور ماه امسال نیز با ۱۰واحد نمونه استان در این نمایشگاه شرکت خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز با اشاره به اینکه ایران نسبت به بعضی از کشورها قیمت تمام شده مناسب‌تری دارد، گفت: کیفیت کفش تبریز زبان زد عام و خاص است، در زمینه مد نیز طی برنامه‌هایی به جاهای بهتری رسیده‌ایم، تولید کنندگان و عرضه کنندگان کفش تبریز با باز کردن صفحه مجازی می‌توانند محصولات خود را بهتر و سریعتر به فروش برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha