• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402051911691
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرماندار رضوانشهر عنوان کرد

افزایش ۶۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال جاری

افزایش ۶۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سال جاری

ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی شهرستان رضوانشهر در سال جاری ۱۱۲ میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد رشد دارد.

سید نادر صفوی روز 18 مرداد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رضوانشهر، افزود: اعتبارات تملک دارایی رضوانشهر در سالجاری از محل منابع استانی، نفت و گاز و متوازن ۱۱۲ میلیارد می‌باشد که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد مسکن با مبلغ ۵۳ میلیارد تومان، سهم بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها از این اعتبارات دارند.

وی افزود: براساس سیاست‌های راهبردی دولت سیزدهم و ابلاغ ضوابط اجرایی قانون بودجه، توزیع اعتبارات با اولویت تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های موثر در پیشبرد برنامه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: موضوعات مهمی همچون جهش تولید، مقاوم‌سازی و بازسازی سازه‌های در معرض خطر بلایای طبیعی و بحران‌ساز و مدیریت پسماند در اعتبارات مصوب سال‌جاری دیده شده است.

صفوی همچنین به بودجه سال قبل این شهرستان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بودجه عمرانی رضوانشهر مبلغ ۶۸ میلیارد تومان بود که تاکنون فقط حدود ۷۰ درصد آن تخصیص یافته است و دستگاه‌های مربوطه تا پایان شهریورماه سالجاری باید درخصوص جذب باقیمانده تلاش کنند.

وی ضمن برشمردن طرح های مربوطه در اعتبارات امسال، یادآور شد: مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در هشت ردیف شامل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، برق، آب و فاضلاب، حوزه تنش آب زراعی و تعمیر و تجهیز دستگاه های اجرایی تعریف شده است.

فرماندار رضوانشهر اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات در فصل گسترش فناوری و اطلاعات(سیستم های رایانه ای) برای دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان و همچنین در بخش فرهنگی شامل مدارس، اوقاف، مساجد، تبلیغات اسلامی و کتابخانه های عمومی نیز از محل این اعتبارات تخصیص هایی انجام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha