• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402051811429
  • منبع : نمایندگی قزوین

خدمات بیمه‌ای ارزشمندترین خدمات اجتماعی در جهان است

خدمات بیمه‌ای ارزشمندترین خدمات اجتماعی در جهان است

ایسنا/قزوین مدیر بیمه دی در استان قزوین گفت: خدمات بیمه‌ای ارزشمندترین خدمات اجتماعی در جهان است.

حمیده خواجویی‌راد در نشست خبری که چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در دفتر نمایندگی بیمه دی در استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه شعار ما «با شما برای جبران» است، اظهار کرد: بیمه دی از سال ۱۳۸۳ در قزوین شروع به کار کرده و سه ارزش اساسی سلامت، حرفه‌ای‌گری و انسجام سازمانی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

مدیر بیمه دی در استان قزوین با اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای ارزشمندترین خدمات اجتماعی در جهان است، گفت: سرعت و سهولت دریافت خسارت و نیز سهولت دریافت بیمه‌نامه عامل تمایز خدمات بیمه دی از دیگر بیمه‌های فعال در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: بیمه اجتماعی، بیمه‌ای با حداقل رفاه و معیشت در راستای حمایت دولت از مردم است اما خدمات بیشتر در قالب بیمه‌تکمیلی درمان و سلامت تأمین می‌شود و در این میان مأموریت بیمه‌ دی آن است که اطمینان و آرامش خاطر جامعه را تأمین کرده و با استفاده از راهکارهای نوین در جهت جبران یا کاهش مخاطرات بیمه‌گذاران اقدام کند.

مدیر بیمه دی در استان قزوین گفت: ما خود را در برابر مشتریان متعهد می‌دانیم و با برخوردی محترمانه و صمیمی، ارائه مشاوره صادقانه و ارزیابی منصفانه، همچنین ارائه خدمات به فراخور نیاز مشتری و نیز حفظ حریم خصوصی افراد در جهت مطالبات و یا شکایات آن‌ها اقدامات لازم و مؤثر را انجام می‌دهیم.

وی اعلام کرد: بزرگ‌ترین مشتری بیمه دی در گروه بیمه‌گذاران دولتی و عمومی، بنیاد شهید و امور ایثارگران است. در رتبه‌گذاری بیمه‌های کشور، سال‌های متوالی است که بیمه دی در میان ۳۳ شرکت بیمه‌ای رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

خواجویی‌راد با بیان اینکه ۱۶ نماینده بیمه‌ دی در سطح استان قزوین مشغول فعالیت هستند، افزود: در گروه بیمه‌گذاران دانشگاهی، قریب به ۲۰ درصد دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خدمات بیمه‌ای خود را از بیمه دی دریافت می‌کنند.

مدیر بیمه دی در استان قزوین در بیان خدمات بیمه‌ای عنوان کرد: گروه بیمه‌های درمان (تکمیلی، انفرادی و خانواده)، گروه بیمه‌های خودرو (شخص ثالث و بدنه خودرو)، گروه بیمه‌های مهندسی و گروه بیمه‌های مسئولیت از جمله این خدمات است.

وی افزود: گروه بیمه‌های زندگی (انواع عمر و مستمری، انواع حوادث)، گروه بیمه‌های حمل و نقل (باربری وارداتی، صادراتی و داخلی)، گروه بیمه‌های آتش‌سوزی و گروه بیمه‌های نفت وانرژی، کشتی و هواپیما نیز از دیگر خدمات بیمه‌ای است که توسط بیمه دی به بیمه‌گذاران ارائه می‌شود.

خواجویی‌راد با بیان اینکه بیمه دی در استان قزوین با ۱۵۲ مرکز درمانی در ارتباط است، خاطرنشان کرد: در زمینه بیمه‌های درمان تکمیلی بیشترین سهم از بازار بیمه درمان تکمیلی کشور (قریب به ۳۰ درصد سهم بازار) و نیز گسترده‌ترین مراکز درمانی طرف قرارداد (بیش از ۸۰۰۰ مرکز درمانی) متعلق به بیمه دی است.

وی در بیان خدمات ویژه بیمه دی در زمینه «بیمه‌های زندگی» برای بیمه‌گذاران خود به موارد زیر اشاره کرد: که امکان انحصاری ارائه بیمه‌نامه مستمری پیشامد، امکان انحصاری ارائه بیمه‌نامه جانبخش، امکان ارائه انواع محصولات متنوع بیمه زندگی مطابق با نیازمندی بیمه‌گذار و نیز امکان انحصاری ارائه بیمه عمر با بازگشت حق‌بیمه از جمله آنهاست.

مدیر بیمه دی در استان قزوین گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن «دی دار» ثبت‌نام، بیمه‌گذاری، پرداخت حق‌بیمه، ارسال مدارک ضرر و دریافت خسارات خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. لازم به ذکر است که حداکثر زمان پرداخت خسارات از ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت متغیر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha