به گزارش ایسنا به نقل از رایا مارکتینگ، تهیه و انتشار محتوا به صورت مستمر در سایت برای اکثر صاحبان مشاغل امری چالش برانگیز است. در حالی که برخی کسب و کارها توانایی نگارش محتوای متنی را دارند، برخی دیگر به علت کمبود منابع یا کارکنان متخصص در این زمینه، به سفارش تولید محتوا از شرکتهای تولید محتوا و متخصصان برای رشد و پیشرفت خود نیازمندند. در نتیجه سفارش تولید محتوا در مراکز معتبر و متخصص راهکاری موثر برای موفقیت در انواع شبکههای اجتماعی و آنلاین شاپها است.
هنر تولید محتوا
تولید محتوای متنی که به معنی نگارش یک متن با اهداف مختلفی از قبیل معرفی محصولات، اطلاعرسانی، ارتقاء آگاهی مخاطبین و ایجاد ارتباط با مشتریان است، متناسب با استراتژی بازاریابی هر کسب و کار انجام میگیرد. محتوای متنی شامل مقالات آموزشی، محتوای خبری، مقالات روزمره و حتی داستاننویسی است. تولید محتوای متنی یک هنر است و هدف آن جلب توجه مخاطبان و رفع نیاز آنهاست. تولید محتوا باید بر پایه خلاقیت، تخصص، دانش و تجربه انجام گیرد. در ادامه با اهمیت فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک آشنا خواهیم شد و به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا در آینده هم نیاز به سرمایهگذاری در زمینه تولید محتوا خواهیم داشت یا خیر.
آیا تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه خواهد داد؟
خرید اینترنتی در دهه پیش بازار خرید و فروش را متحول ساخته و در یک کلام، تجارت الکترونیک در دهه گذشته 275 درصد رشد را تجربه کرده است! با این حال برای رسیدن به این هدف، راه زیادی در پیش است. بازاریابی دیجیتال همواره در تلاش است تا از فروش حضوری پیشی بگیرد. کم کم افرادی که در زمینه فروش سنتی فعالیت داشتند نیز به تجارت الکترونیک پرداخته و استراتژیهای فروش خود را با این روش ادغام کردهاند. در ادامه آماری جالب و هیجانانگیز از میزان خرید آنلاین را مشاهده میکنید؛ یک سری نکات کلیدی در این رابطه را نیز به شما خواهیم گفت.
- طبق آمار به دست آمده تا پایان سال 2022، 21 درصد از مردم خرید آنلاین را ترجیح میدادند. (این آمار تنها مربوط به خردهفروشی است)
- از سال 2020 تا به امروز 2.14 میلیارد نفر خرید آنلاین انجام دادهاند.
- 75 درصد از مصرفکنندگان به طور میانگین دست کم یک بار در ماه خرید آنلاین انجام میدهند.
- 63 % از کل سفرهای خرید مشتری با جستجوی آنلاین شروع میشود. (صرف نظر از اینکه در نهایت مشتری به صورت آنلاین خرید میکند یا به روش حضوری)
- از سال 2016 تا به امروز، تعداد افرادی که به صورت آنلاین خرید میکنند بیوقفه در حال افزایش است.
- حدود 50 درصد از افراد پس از اولین تجربه خرید آنلاین، به این روش خرید ادامه میدهند.
- پیشبینی میشود که میزان فروش آنلاین تا سال آینده حدود 22.3 درصد افزایش خواهد یافت.
اهمیت برونسپاری تولید محتوا
اهمیت برون سپاری تولید محتوا از زمانی بروز مییابد که سایت به رشد قابل توجهی رسیده باشد. در این مرحله تولید محتوا، انتشار محتوا، ممیزی محتوا و سایر فعالیتهای مورد نیاز برای حفظ و ارتقاء رتبه سایت در بین رقبا همه و همه نیاز به زمان زیاد و البته تخصص کافی دارند. در نتیجه بهتر است برای پیشبرد مقاصد بازاریابی آنلاین با بیشترین سرعت ممکن، از ابتدا کار را به کاردان سپرد! برخی از مزایای برونسپاری تولید محتوا عبارتند از:
1-تولید محتوای با کیفیت و حرفهای
با سفارش تولید محتوا و ارجاع این مهم به متخصصان این حوزه، میتوان از کیفیت محتوا و بازدهی خوب آن اطمینان کسب کرد. محتوا توسط متخصصان این حوزه به طور حرفهای نگارش شده و پس از تولید، بازبینی میشود تا بدون هیچگونه خطایی به دست شما برسد.
2-انطباق با نیاز مخاطبان
متخصصانی که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند قادرند تا با تحلیل و بررسی نیازهای مخاطبان هدف شما، محتوایی را تولید کنند که با نیاز و علایق کاربران هماهنگی داشته باشد. انطباق محتوا با علاقهمندیها و نیازهای مخاطبان باعث ایجاد مخاطبان وفادار نسبت به کسب و کار شما میشود.
3-بهبود سئو سایت و امکان دسترسی به مخاطبان
محتوایی که بهینهسازی شده باشد به صاحبان مشاغل کمک میکند تا در نتایج جستجوی گوگل بهتر عمل کنند و جایگاه بهتری داشته باشند. این موضوع باعث دسترسی بیشتر مشتریان به شما میشود. انتخاب کیوردهای مناسب با بررسی میزان سرچ هر کلمه کلیدی در حوزه کاری شما، آگاهی از آخرین تغییرات قوانین سئو و پیادهسازی بهترین تکنیکهای بازاریابی محتوایی در مراکز خدمات تولید محتوا به خوبی انجام خواهد گرفت.
4-صرفهجویی در زمان و هزینه
استخدام تولیدکننده محتوا هزینههای زیادی نسبت به برونسپاری محتوا دارد. با برونسپاری تولید محتوا در هزینههای شما به میزان قابل توجهی صرفهجویی خواهد شد. زمان زیادی صرف نوشتن مقالات میشود که شما با سفارش تولید محتوا در کمتر از 5 دقیقه، یک سرمایهگذاری بزرگ برای صرفهجویی در زمان با ارزش خود کردهاید. پس برونسپاری محتوا در مراکز تولید محتوا تصمیمی اقتصادی است. در این صورت شما زمان و هزینه بیشتری برای ارتقاء وبسایت خود خواهید داشت.
5-دریافت محتوای منحصر و یونیک
حتماً با اهمیت تولید محتوای یونیک و غیر کپی آشنا هستید. محتوای تکراری هیچ شانسی برای موفقیت در نتایج گوگل ندارد و پایان این راه، شکستی بزرگ خواهد بود. در نتیجه در تولید محتوا توسط شرکتهای معتبر دیجیتال مارکتینگ، امکان وجود کپی به صفر میرسد. این شرکتها به دلیل تجربه بالایی که در این مسیر کسب کردهاند با انواع روشها محتواهای تولید شده را از نظر سرقت ادبی بررسی میکنند و محتوایی کاملاً یونیک را به مشتریان خود تقدیم میکنند.
معرفی شرکت تولید محتوا، رایا مارکتینگ
رایا مارکتینگ، شرکتی معتبر در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که با استفاده از پیشرفتهترین تکنولوژیها و تیمی مجرب، ارائهدهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله تولید و بهینهسازی انواع محتوا، بازاریابی دیجیتال و انواع خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ است.
کلام پایانی
تا زمانی که تکنولوژی و علم بشر در حال پیشرفت است، فروش اینترنتی ادامه خواهد داشت و البته روز به روز به این آمار افزوده خواهد شد. سفارش تولید محتوا یک روش تضمینی برای ارتقاء کیفیت محتواها و در نتیجه جذب مخاطبان است. با این روش صاحبان هر کسب و کاری میتوانند بدون داشتن دغدغههای تولید محتوا، محتوایی با کیفیت و هدفمند دریافت کرده و در بازاریابی آنلاین بدرخشند. تولید محتوای حرفهای که رضایت کاربران را جلب کند به بهبود تعامل نیز کمک میکند. همین امر نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کارها در دنیای دیجیتال مارکتینگ دارد.
مهمترین عنصر بازاریابی دیجیتال تولید محتوای با کیفیت و حرفهای است؛ پس تولید محتوا را جدی بگیرید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات