• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402051609746
  • خبرنگار : 71489

ویس‌کرمی: دشمن به دنبال تضعیف انتخابات است

ویس‌کرمی: دشمن به دنبال تضعیف انتخابات است

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم ترین رویداد سیاسی سال جاری عنوان کرد و گفت: دشمن از حضور پررنگ و همراه با آگاهی و بصیرت مردم نگران است.

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به آغاز ثبت نام اولیه نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز، اظهار کرد: طبع و غریزه سیاسی اقتضا می کند که به عنوان نماینده‌ای محروم اما سرافراز و ولایتمدار، مشکلاتی که مردم صبور و مؤمن ایران با تمام وجود لمس می کنند را در این تریبون رسمی فریاد بزنم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم ترین رویداد سیاسی سال جاری دانست و افزود: در این بین دشمن در درجه اول از حضور پررنگ و همراه با آگاهی و بصیرت مردم نگران است و بوق های شیطانی و رسانه های قلم به دست خود را بر تضعیف انتخابات متمرکز کرده چرا که یک ملت هوشیار، حساس به سرنوشت خود و انتخابگر را نمی توان فریب داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ملتی که اهل انتخاب است، ناگزیر است تعقل و تفکر کرده و در این صورت است که دوست و دشمن واقعی را شناخته و دشمن دقیقا از این موضوع می ترسد.

ویس کرمی در بخش دیگری از نطق امروز خود با اشاره به قرار گرفتن لایحه حمایت از عفاف و حجاب در دستور کار مجلس، اظهار کرد: فراموش نکنیم دشمن در قالب جنگ های نوین و ترکیبی و با استفاده از سلاح قدرتمند رسانه ای خود به دنبال فتح سنگر به سنگر ارزش های اسلامی است.

وی افزود: باید توجه داشت عقب نشینی از سنگر حیا و عفت که خط اول حفظ خانواده و خون بهای شهدای گرانقدر است، خیانت به آرمان های بلند انقلاب اسلامی است و باید مراقب باشیم که باقی مانده های تفکر غرب گرا و سیاست بازان به ظاهر انقلابی، همان سیاست دادن زمین و خریدن زمان در اوایل جنگ را در عرصه فرهنگی کشور و به خصوص در حوزه عفاف و حجاب تکرار نکنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه لایحه حمایت از عفاف و حجاب دارای نکات مثبت فراوان و ضعف های قابل توجهی است، تاکید کرد: نباید گزارش کمیسیون قضایی را حرف نهایی قلمداد کرد. به عنوان مثال به نظر من در برخی از مواد آن، فرایض امر به معروف و نهی از منکر را محدود کرده که باید با حساسیت مجلس انقلابی اصلاح شود. امید داریم با هوشیاری نمایندگان مجلس این لایحه به یکی از افتخارات مجلس یازدهم تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha