• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402051408160
  • خبرنگار : 50042

جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/

کار جهادی در جهاد دانشگاهی متوقف نمی شود

کار جهادی در جهاد دانشگاهی متوقف نمی شود

ایسنا/گیلان نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: در بدنه جهاد دانشگاهی نگاه تخصصی وجود دارد و همین امر موجب شده تا وقتی جایی کاستی یا احساس نیازی وجود دارد، جهادگران عرصه علم و پژوهش جهاد دانشگاهی آتش به اختیار ورود ‌کنند و بتوانند در رفع موانع کشور نقش آفرین باشند.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن ۱۶ مرداد، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: فرا رسیدن ۱۶ مرداد را که روز تأسیس جهاد دانشگاهی به فرمان حضرت امام(ره) است به همه جهادگران، ایثارگران، کارکنان و پرسنل این مجموعه بسیار تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: جهاد دانشگاهی مولود مبارکی است که در سال‌های اول بعد از انقلاب و روزهای غرور آفرین دفاع مقدس، وقتی به موانع و چالش رسیدیم، با وجود جوانان نخبه و جهادگر در بخش‌های مختلف به یاری نظام شتافت و در رفع موانع، جهاد کردند.  

وی با اشاره به اینکه کار جهادی در جهاد دانشگاهی متوقف نمی شود و شب و روز نمی شناسد، افزود: جهاد دانشگاهی با توفیقات علمی و پژوهشی که داشته نه تنها در کشور بلکه در دنیا هم افتخاراتی را کسب کرده و نشان‌دهنده ظرفیت عمیق این نهاد انقلابی است؛ مؤسسه رویان امروز نه تنها خدماتش در سطح ملی است بلکه از کشورهای دیگر هم برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه به کشور ما سفر می‌کنند.

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم بیان کرد: توفیقات علمی کسب شده به دست محققین جوان و جهادگر جهاد دانشگاهی رقم خورده که گستره خدمات آنها نه تنها داخل کشور بلکه شامل کشورهای دیگر هم می‌شود. لذا اعتقاد داریم هر چقدر از لحاظ بودجه یا تجهیز امکانات به جهاد دانشگاهی کمک کنیم با وجود ظرفیتی که در تمامی زمینه‌ها شامل پزشکی، طبیعت و جنگل، محیط زیست، دامداری و... در این نهاد وجود دارد شاهد اتفاقات خوب توسعه‌ محور خواهیم بود.

احمدی سنگری با بیان اینکه امیدوارم شاهد رشد و توسعه بیشتر جهاد دانشگاهی و مساعدت و کمک بیشتر نمایندگان مجلس و مسئولین با این مجموعه ارزشمند و اثرگذار باشیم، گفت: در بدنه جهاد دانشگاهی نگاه تخصصی وجود دارد و همین امر موجب شده تا وقتی جایی کاستی یا احساس نیازی وجود دارد، جهادگران عرصه علم و پژوهش جهاد دانشگاهی هوشمندانه و آتش به اختیار ورود ‌کنند و بتوانند در رفع موانع کشور نقش آفرین باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha