• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051408152
  • خبرنگار : 50377

سردار کارگر:

مسئولان با رفع مشکلات به تقویت امید در جامعه بپردازند

مسئولان با رفع مشکلات به تقویت امید در جامعه بپردازند

ایسنا/مازندران رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور ضمن تاکید براینکه دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی میان مردم است، گفت: مسئولین با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات مردم و تقویت امید در جامعه کمک کنند.

سردار بهمن کارگر روز شنبه ۱۴ مرداد ماه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار مازندران اظهار کرد:  مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بیش از ۵۰هزار مهاجر را پذیرش کردند و با آغوش گرم پذیرای این مهاجرین جنگ شدند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس با توجه به نقش اثرگذار مردمان این خطه از شمال کشور در دوران دفاع مقدس اولویت جدی ما است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با مدل دفاع مقدس و مردم سالاری دینی به رهبری امام خامنه ای به یک کشور مقتدر در دنیا تبدیل شده است.

سردار کارگر یادآور شد: جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس در تمامی علوم به ویژه در عرصه دفاعی و نظامی پیشرفت های شگرفی داشته است.

 این مسئول با بیان اینکه خدمت به مردم برای جامعه امروز با وجود توطئه افکنی های دشمنان انقلاب یک ضرورت محسوب می شود، گفت:  مسئولین باید با وحدت به تقویت ایمان و امید بین اقشار مختلف جامعه کمک کنند.

وی برلزوم تکریم و حفظ پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تاکید و بیان کرد : سال گذشته بیش از سه میلیون از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تکریم و تجلیل شدند امسال از همسران این پیشکسوتان تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه عقب ماندگی در حوزه دفاع مقدس بیشمار است و هنور نتوانستیم دفاع مقدس را از خط مقدم به شهرها بیاوریم، اظهار کرد: مردم پشتیبان های قوی جبهه های دوران دفاع مقدس بودند باید نقش مردم بازخوانی و تبیین شود.

درخشش روحانیون مازندرانی در طول انقلاب اسلامی

رئیس سازمان حفظ آثار و مشارکت روحانیون در دفاع مقدس به نقش روحانیون مازندرانی  در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از چهار هزار شهید از جامع روحانیت تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

مسئولان با رفع مشکلات به تقویت امید در جامعه بپردازند

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی نیز با تاکید بر برجسته سازی نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: یشترین آمار شهید قشری متعلق به روحانیون است مسئولین باید برای جمع آوری خاطرات و سیره عملی این قشر تلاش کنند.

وی افزود : مردم دیار علویان در عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیدند باید ایثار و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل نو تبیین شود.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه آینده اروپا و آمریکا از آن اسلام است، گفت: این به برکت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha