• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402051106835
  • خبرنگار : 50037

بهره‌برداری روشنایی گردنه اسدآباد قبل از ایام اربعین

بهره‌برداری روشنایی گردنه اسدآباد قبل از ایام اربعین
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از بهره‌برداری روشنایی گردنه اسدآباد قبل از ایام اربعین حسینی خبر داد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به انعقاد قرارداد روشنایی طولی گردنه اسدآباد به طول پنج کیلومتر، هم اکنون این طرح مهم در حال اجرا بوده و قبل از ایام اربعین به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه همدان کریدور مرکز به غرب کشور در ایام اربعین را دارد به همین مناسبت نگاه ویژه ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای ایمن‌سازی نظیر خط کشی، تعمیر و نصب روشنایی طولی، نصب تابلو و علائم، شستشوی علائم، نصب نیوجرسی، رنگ آمیزی سرعت‌کاه‌ها و اجرای خط نوشته ها در محورهای حوزه استحفاظی انجام خواهد گرفت.

 رستمی با اشاره به  اینکه در چهار ماه نخست امسال ۳۳۱ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی به صورت امانی خط کشی شده است، تصریح کرد: طی مدت فوق با انعقاد قرارداد خط کشی راه‌های شریانی استان به طول ۳۰۰۰ کیلومتر در حال حاضر این طرح به مناسبت ایام اربعین در حال اجراست.

وی با بیان اینکه سرویس و نگهداری سیستم‌های روشنایی طولی به طول ۱۳۷ کیلومتر به صورت امانی به صورت مستمر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در چهار ماهه امسال روشنایی محور ویان- کبودراهنگ به طول ۲.۸ کیلومتر و میدان بهار تا سه راهی شهید زارعی به طول شش کیلومتر احداث و تکمیل شد.

رستمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون تهیه و نصب نیوجرسی گردنه اسدآباد، نهاوند، کرمانشاه، تویسرکان- کنگاور، رزن و درگزین به صورت امانی و پیمانی به طول ۸.۳  کیلومتر انجام شده است، تهیه و نصب و تعمیر ۱۵۱۹ شاخه گاردریل، نصب و تعمیر ۶۶۸ مترمربع تابلو اطلاعاتی، رنگ آمیزی ۱۴۳۲ عدد علائم، نصب ۶۶۵ عدد بازتاب ایمنی و نصب و تعمیر ۵۷۴۶ عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی بیان کرد: در ضمن قرارداد روشنایی تونل تویسرکان به طول تقریبی ۸۰۰ متر و قرارداد رفع نقاط پرتگاهی گنجنامه به تویسرکان با نیوجرسی نیز برای اجرا منعقد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha