• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051006380
  • خبرنگار : 50039

معاون استاندار گلستان تأکید کرد:

جلوگیری از تنش در فرآیند انتخابات اسفند ۱۴۰۲

جلوگیری از تنش در فرآیند انتخابات اسفند ۱۴۰۲

ایسنا/گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان بر جلوگیری از تنش در فرآیند انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: عملکرد فرمانداران در برگزاری انتخابات در سه حوزه مالی و پشتیبانی، آموزش و فناوری اطلاعات ارزیابی می‌شود.

حاجی گلدی کر، امروز سه شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ در جلسه کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات گلستان که با حضور فرمانداران، دبیر ستاد انتخابات استان، رؤسای کمیته‌های ذیل ستاد، مسئولین کمیته‌های مالی و پشتیبانی فرمانداری‌ها و اعضای کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که در ماده ۱۱ قانون انتخابات به آن اشاره شده استفاده از تمام توان کارشناسی و اجرایی دستگاه‌های اجرایی، برای برگزاری با شکوه انتخابات است که در استان گلستان نیز به آن عمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، پرشور و سالم وظیفه‌ای شرعی، قانونی و ملی است، ادامه داد: یقیناً حضور حداکثری مردم در دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، باعث تحکیم پایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و پیشرفت، عمران و آبادانی کشور را سرعت می‌بخشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بر استفاده از توان و ظرفیت نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص شاغل در دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات تأکید کرد و افزود: از آنجایی که استان گلستان به سرزمین برادری و رنگین کمان اقوام مشهور بوده لذا وحدت، همدلی و انسجام بین اقوام در میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی جلوگیری از ایجاد تنش در فرآیند انتخابات و افزایش همدلی و وحدت را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد فرمانداران سراسر استان پس از برگزاری انتخابات، در سه حوزه مالی و پشتیبانی، آموزش و فناوری اطلاعات و بر اساس چک لیست مشخص ارزیابی می‌شود.

این مقام مسئول با توجه به اهمیت موضوعات مالی، پشتیبانی، فناوری اطلاعات و آموزش در انتخابات پیش رو تصریح کرد: نقش معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در فرآیند برگزاری انتخابات بسیار مهم است و لذا اولویت این معاونت تا پایان سال، برگزاری هرچه باشکوه‌تر و با مشارکت بالای انتخابات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha