• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1402050905521
  • منبع : باشگاه دانشجویان

نشریه دانشجویی «سـروش» منتشر شد

سردبیر نشریه «سروش»: دانشجویان با فعالیت در نشریات کار تشکیلاتی را یاد می‌گیرند

سردبیر نشریه «سروش»: دانشجویان با فعالیت در نشریات کار تشکیلاتی را یاد می‌گیرند

انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز، شماره چهارم نشریه دانشجویی «سروش» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «تعلیم و تربیت از نگاه امام محمد غزالی»، «آزادسازی خرمشهر»، «جشن خردادگان»، «قیام پانزده خرداد»، «نرماندی: نبرد نهایی»، «استعفای دکتر محمد مصدق و قیام۳۰ تیر ۱۳۳۱» و «معرفی کتاب ایران و جامعه ملل» از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می‌خوانیم.

نشریه فرهنگی اجتماعی «سروش» به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز و مدیر مسئولی مبین قادر مرزی و سردبیری رحمان محمدی منتشر می‌شود.

رحمان محمدی ـ سردبیر نشریه «سروش» در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: «.... خدا را شاکریم که با تلاش‌های فراوان این قسمت از نشریه به سرانجام رسید و منتشر شد. نشریه سروش اردیبهشت سال ۱۳۹۸ به همت و کوشش دانشجو معلمان رشته آموزش تاریخ دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز برای نخستین بار منتشر شد و طی این سال‌ها نشریه نوپای سروش تبدیل به درختی تنومند و جزو برترین و فعال‌ترین نشریات دانشجویی در بین نشریات دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز قرار دارد. لیکن که اندک زمانی به فارغ‌التحصیلی ما باقی نمانده از مسئولان محترم دانشگاه فرهنگیان البرز تقاضا می‌کنیم که اجازه ندهند بعد از رفتن ما این نشریه خوب و فعال، غیرفعال شود و مسئولان محترم دانشگاه مایل باشند ان شاء الله بعد از فارغ‌التحصیلـی مـا کمک کنیم تا این نشریه ادامه داشته باشد.

امیدواریم که این آخرین شماره نشریه سروش نباشد و ادامه‌دار باشد یکی از مهمترین فواید نشریات در دوران دانشجویی این است که دانشجویان کار تشکیلاتی را یاد می‌گیرند این سرمایه‌ با غنیمت است که آینده خیلی مثمر ثمر خواهد شد...»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha