• شنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1402050703908
  • منبع : باشگاه دانشجویان

نخستین نشریه دانشجویی Flipbook با بهره‌گیری از هوش مصنوعی منتشر شد

نخستین نشریه دانشجویی Flipbook با بهره‌گیری از هوش مصنوعی منتشر شد

انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، چهارمین شمار نشریه دانشجویی «طنین پیشرفت» اولین نشریه Flipbook دانشجویی در ایران را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «متاورس»، «صنعت ۴»، «گیمیفیکیشن در مدیریت»، «مقاله شکست مدیران»، «مصاحبه با دکتر سپهری با موضوع سیستم‌های سلامت»، «معرفی کتاب با استفاده از هوش مصنوعی» و «دیکشنری مهندسی صنایع» از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می‌خوانیم.

نشریه دانشجویی «طنین پیشرفت» به صاحب امتیازی انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت و مدیر مسئولی میرسامان پیشوایی و سردبیری مهدی انوری ثانی به‌صورت گاهنامه منتشر می‌شود.

مهدی انوری ثانی ـ سردبیر نشریه در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: «.... در این شماره از نشریه طنین پیشرفت برخلاف شماره قبل سعی کردیم به موضوعات مختلفی بپردازیم؛ موضوعاتی که هم به‌روز باشند هم کاربردی و هم جذاب! این موضوعات از مشورت با اساتید گرانقدر و با نظرسنجی از دانشجویان صنایع بدست آمده است. از ذکر این نکته غافل نشوم که تمام سعی‌مان را کرده‌ایم تیم هیئت تحریریه مطالب را نه از سایت‌ها، بلکه با مطالعه مقالات مرتبط و به‌روز برای شما عزیزان بنویسند.

وظیفه خود می‌دانم سپاسگزار تمام آن‌هایی باشم که در این دوره ارزشمند بودن‌شان راهگشای من بود و اساتید گرانقدری که با مجموعه ما در تولید این شماره از نشریه همکاری کردند، از همه این عزیزان تشکر کرده و قدردان زحماتشان هستم. امید است توانسته باشیم تلنگری کوچک در ارتقای روحیه علم‌اندوزی، تحقیق و پژوهش در آینده‌سازان این مرز و بوم بوده باشیم.»

Flip Book نوعی محتوای الکترونیکی حاوی محتوای چندرسانه‌ای مانند صدا، فیلم، فلش، انیمیشن، و ... است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت نشریه به لینک yun.ir/tanin-pishraft-04 مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha