• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402050100418
  • خبرنگار : 71234

آزاد: حجاب برای زن ایرانی افتخار است

آزاد: حجاب برای زن ایرانی افتخار است

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مقوله فرهنگ با حساسیت بیشتر دنبال شود، گفت: تاریخچه حجاب در ایران نشان می دهد که حجاب برای زن ایران افتخار بوده و با پوشش آن برای خود ارزش به وجود آورده است.

به گزارش ایسنا، الهام آزاد در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با محکوم کردن اقدام هتاکانه اهانت و جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: اقتصاد و فرهنگ در صدر مسائل و از اولویت‌های اصلی کشور است؛ با توجه به اقدامات سازمان یافته و ضد ارزشی دشمنان ایران و اسلام، باید مقوله فرهنگ با حساسیت بیشتر و مقابله جدی و هوشمندانه با هجوم همه جانبه دشمن به مبنای دینی، انقلابی و اخلاقی دنبال شود.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی صراحتا اعلام کردند که غلبه بر ایران اسلامی با تحریم اقتصادی ممکن نیست. آنها با نفوذ فرهنگی در تلاش  برای رسیدن به این هدف هستند لذا باید به این موضوع توجه شود .

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی عفاف و حجاب را یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان علیه ایران عنوان و اظهار کرد: باید با ترویج گفتمان فرهنگی عفاف و حجاب در جامعه و مشارکت‌های مردمی و تکلیف کردن دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای عمل به وظایف‌شان بر این چالش فائق آمد. یقینا عفاف و حجاب و ترویج آن باعث تحکیم بنیان خانواده و زمینه سازی روابط اجتماعی جامعه امروز می شود که بانوان نقش بسزایی در تقویت و حفظ ارزش‌ های خانواده دارند.

وی یادآور شد: تاریخچه حجاب در ایران نشان می دهد که حجاب برای زن ایران افتخار بوده و با پوشش آن برای خود ارزش به وجود آورده است. مقام زنان در هر اجتماع متاثر از ارزشی است که در فرهنگ آن کشور به آنها داده می شود.

باید سرمایه ها و مدیریت مردم وارد عرصه اقتصادی شود

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم موضوع حل مشکلات اقتصادی بیان کرد: حل مسائل اقتصادی و در درجه بالاتر آن پیشرفت کشور، مستلزم برنامه ریزی و تخصیص هوشمندانه منابع در حوزه های پیشران است. رهبر انقلاب اسلامی بخش خصوصی سازی را موتور محرک اقتصاد می دانند لذا باید سرمایه ها و مدیریت مردم وارد عرصه اقتصادی شود.

آزاد خواستار تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به حوزه حمل و نقل و جاده های شرق استان اصفهان شد و نسبت به وضعیت آب در حوزه انتخابیه اش هشدار داد.

وی همچنین وضعیت معیشتی بازنشستگان کارگران را بسیار سخت خواند و بر لزوم حل مشکلات آن ها تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha