• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402050100370
  • خبرنگار : 50037

یک مسئول:

موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور تسهیل شود

موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور تسهیل شود

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار بر تسهیل و تسریع رفع موانع احداث مجتمع صنفی تریلرسازان غرب کشور واقع در صالح آباد تأکید کرد.

مجتبی فیض‌اللهی یکشنبه یکم مرداد در جلسه بررسی شرایط نهایی برای احداث مجتمع صنفی تریلی سازان غرب کشور واقع در صالح آباد، اظهار کرد: پیگیری و تسهیل احداث این طرح در شهر صالح‌آباد منجر به رونق گرفتن بیش از پیش صنعت حمل و نقل در استان خواهد شد و با اجرای این طرح شاهد توسعه شهرستان و در نهایت استان به‌عنوان ورودی غرب کشور در عرصه حمل و نقل و در عین حال اشتغال روزافزون خواهیم بود.

وی افزود: شهر صالح‌آباد واقع در ۲۵ کیلومتری همدان با قرار گرفتن در مسیر اصلی جاده همدان- اسدآباد، با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰دستگاه ماشین سنگین و کارگاه‌های متعدد یکی از شهرهایی است که در زمینه ساخت کفی و اتاق‌سازی تریلر فعال بوده و علاوه بر تأمین نیاز استان، تولیدات این کارگاه‌ها در اقصی نقاط کشور به فروش می‌رسد و با فعالیت در این حوزه اشتغال بسیار مناسبی برای مردم این شهر و منطقه ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: کارگاه های تریلرسازی شهر تاکنون به صورت پراکنده بودند و پراکندگی کارگاه ها و عدم‌ ساماندهی کارگاه‌ها یکی از مهمترین مشکلات این واحدها است.

وی با بیان اینکه از حدود ۱۵ سال پیش پیگیری برای ایجاد مجتمع تریلر سازان غرب کشور در شهر صالح آباد وجود داشته است، تصریح کرد: پس از ۱۵ سال حدود ۵۰ هکتار  زمین برای مجتمع تریلر سازان شهر صالح آباد خارج از حریم شهر برای ساماندهی کارگاه ها اختصاص داده شده است. 

فیض‌اللهی خاطرنشان کرد: شهر صالح آباد دارای بیش از ۱۵۰ کارگاه تریلرسازی بوده که با احداث این مجتمع این کارگاه ها در این مکان مستقر و ساماندهی خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر صالح آباد هم گفت: این مجتمع یک مجتمع صنفی، صنعتی بوده که قرار است شهر ماشین هم باشد و تنها به ساخت و ساز تریلر و کارگاه های تریلرسازی محدود نباشد و تمامی مجموعه صنفی در رابطه با تریلرسازی از جمله قطعه سازی ماشین های سنگین و تریلر، تراشکاری و مکانیک ماشین سنگین و پارکینگ ماشین سنگین در این مجموعه اتفاق بیفتد و کسانی که قصد خرید و فروش ماشین سنگین و تریلر در غرب کشور داشته باشند، در این‌مجتمع به عنوان شهر ماشین منطقه غرب کشور انجام شود.

جلال بهزادی‌مقدم بیان کرد: برای ایجاد امکانات رفاهی، خدماتی و حتی تفریحی مجتمع پیگیر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم تا خدمات رفاهی مناسبی نیز در این مجتمع به مشتریان مراجعه کننده از سراسر غرب کشور ارائه شود.

وی با بیان اینکه این سایت علاوه بر تمرکز و ساماندهی کامیون‌های شهر صالح‌آباد، می‌تواند در ساماندهی تریلرهای شهرستان‌های اسدآباد نیز مؤثر واقع شود، خاطرنشان کرد: در واقع به‌دنبال آن هستیم که این سایت به پایلوت کامیون‌داران غرب کشور بدل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha