• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402043120171
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیئت تکواندو گلستان تشریح کرد:

چگونگی اطلاع از نتایج آزمون ارتقای کمربند تکواندو

چگونگی اطلاع از نتایج آزمون ارتقای کمربند تکواندو

ایسنا/گلستان رئیس هیئت تکواندو گلستان چگونگی اطلاع از نتایج آزمون ارتقای کمربند تکواندو را تشریح کرد.

علی نوری ظهر شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا از پایان آزمون دوره ۲۷۵ ارتقای درجه کمربند قرمز تا پوم و ‌دان ۳ استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در سطح استانی با شرکت ۱۲۲ نفر در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره ۵۷ شرکت‌کننده در بخش آقایان و ۶۵ شرکت‌کننده در بخش بانوان حضور داشتند، ادامه داد: همه آزمون‌ها روز جمعه ۳۰ تیرماه به میزبانی باشگاه فرهنگی و ورزشی اوتانا شهرستان گرگان برگزار شد و نتایج متعاقباً از طریق سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و یا با ارسال پیامک به تکواندوکاران اعلام می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان با تأکید بر اینکه ممتحنین این دوره از آزمون «محمد عرب عامری و وحید فغانی‌زاده» در بخش آقایان و «حلیمه حیدری و آزاده هزارجریبی» در بخش بانوان بودند، افزود: «علیرضا میرزایی و زهرا عرفانی» به عنوان ناظران کمیته آزمون فدراسیون، در دو بخش آقایان و بانوان بر حسن اجرای مراحل آزمون نظارت کامل داشتند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت برگزاری این دوره آزمون بر عهده «بهادر جواهری، سیدتقی حسینی و حلیمه حیدری» مسئول و دبیران کمیته آزمون هیئت تکواندو استان گلستان بود، خاطرنشان کرد: «یاسر اتراچالی» دبیر هیئت تکواندو استان گلستان نیز بر این رویداد نظارت داشت.

این مقام مسئول از برگزاری آزمون‌های متعدد ارتقای درجه کمربند در ماه‌های آتی در استان گلستان خبر داد و تصیرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو دوره آزمون در استان گلستان برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، استان گلستان تا پایان سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۷۶ نفر تکواندوکار آقا و خانم، ۱۳۲ مربی آقا و خانم و پنج داور بین‌المللی آقا و خانم ثبت شده در سامانه وزارت ورزش و جوانان دارد که این رقم در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha