• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402043119858
  • خبرنگار : 50177

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

۳۵۰ دانشجو در طرح حامیم دو فعالیت خواهند داشت

۳۵۰ دانشجو در طرح حامیم دو فعالیت خواهند داشت

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: ۳۵۰ دانشجوی فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در طرح حامیم دو فعالیت خواهند داشت.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتمی کن‌کبود پیش از ظهر امروز سی و یکم تیرماه در جلسه طرح حامیم (۲) دوره توانمندسازی حلقه‌های میانی که در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد، افزود: حامیم مخفف حلقه‌های میانی جوانان دانشجوست که فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها هستند که با کنشگری که دارند می‌توانند ده‌ها دانشجو را جذب کنند.

وی اضافه کرد: سال گذشته طرح حامیم یک با حضور همه دانشگاه‌های لرستان در بروجرد به خوبی برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، گفت: طرح حامیم سال گذشته توانست به موقع تاثیرگذار باشد و پارسال همین دانشجویان این طرح بودند که پادزهر اغتشاشات دانشجویی بر زهر لیدرهای اغتشاشات شدند و توانستند با مدیریت به موقع و فوری و فوتی مشکلات را برطرف کنند.

حاتمی کن‌کبود اظهار کرد: دلسوزی مجموعه روسای دانشگاه‌ها را در طرح حامیم یک داشتیم و امسال نیز بنا داریم دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان به عنوان مسئول اجرا و تولید محتوا باشد.

این مسئول گفت: ۳۵۰ دانشجو قرار است ده روز را به عنوان فعالترین دانشجویان در این طرح فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت آموزشی، مهارتی، بصیرتی خواهد بود، گفت: پنج روز قرار است دانشجویان در خرم‌آباد برنامه داشته باشند و نیاز است مجموعه استانداری و روسای دانشگاه‌ها حضور داشته باشند و پنج روز بعدی پس از اربعین حسینی در عتبات عالیات برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان یادآور شد: این طرح از ۲۳ شهریور ماه تا دوم مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

حاتمی کن کبود گفت: با توجه به اینکه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بعد محتوایی  در دست دارد نیازمند حمایت مالی مسئولین استان هستیم.

طرح حامیم از سوی دانشگاه لرستان حمایت می‌شود

رئیس دانشگاه لرستان گفت: طرح حامیم از سوی این دانشگاه حمایت می‌شود.

دکتر علی نظری پیش از ظهر امروز سی و یکم تیرماه در جلسه طرح حامیم (۲) دوره توانمندسازی حلقه‌های میانی که در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد، افزود: دانشگاه جامعه هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و طرح حامیم از سوی دانشگاه لرستان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: طرح حامیم از سوی دانشگاه لرستان حمایت می‌شود چون مقصد یکی است و نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

نظری بر افزایش اعتبارات دانشگاه لرستان تاکید و بیان کرد: ۱.۸ میلیارد تومان برای بودجه فرهنگی دانشگاه در نظر گرفته شده که در جشنواره سراسری قرآن هزینه شده است.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: مهارت آموزی، مهارت زندگی، هنر کاریابی، زیست موحدانه و اسلامی زندگی کردن از جمله اهداف طرح حامیم است.

در ادامه این جلسه رئیس پارک علم و فناوری لرستان اظهار کرد: در طرح حامیم آمادگی داریم دانشجویان کارآفرینی را فرا بگیرند و هرتعداد نفر ساعت در حوزه کارآفرینی، بازاریابی و بازارسازی دوره‌هایی را توسط منتور برگزار خواهیم کرد.

فرهاد نامداری بیان کرد: در طرح حامیم به منظور امید آفرینی در کنار دانشگاه لرستان و نهاد رهبری دانشگاه هستیم و از این طرح حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha