• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402042717912
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

ارتباط بی‌واسطه با مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد

ارتباط بی‌واسطه با مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم دولت «مردم» است و ارتباط بی‌واسطه با مردم و در میان مردم بودن سرلوحه کار مدیران است.

دکتر«حسن بهرام‌نیا» امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر در هفتمین نشست ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم استان  با تسلیت ایام محرم،  ماه حزن و اندوه و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار  کرد: نهضت و قیام حضرت امام حسین(ع) برای اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم که در راستای اعتلای نهضت حضرت امام حسین(ع) که در راستای اعتلای معروفات و نهی از منکر آن بوده است،  گام برداریم.

استاندار ایلام تصریح کرد: ما تلاش کنیم که ادامه دهنده نهضت عاشورا  باشیم امید است که از کسانی باشیم که در راستای این فریضه در سطح جامعه تلاش کنیم و خود از مصادیق آن باشیم.

بهرام نیا  با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است که ارتباط با مردم و در میان مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: علاوه بر ملاقات های عمومی، در قالب سامانه سامد که در خدمت مردم هستیم و به صورت تلفنی مشکلات مردم را رصد می کنیم و پیگیری های لازم در این زمینه انجام می شود.

بر اساس ثبت نام ‌و اعلام قبلی،  ۹۰ نفر از اقشار مختلف مردم مسائل و مشکلات خود را با استاندار و ۲۴  نفر از مدیران‌ دستگاه های اجرایی استان در میان گذاشتند.

همچنین دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه از بخش‌های مختلف پایانه‌ی مسافربری شهر ایلام بازدید کرد.

وی پس از این بازدید در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیران پایانه مسافربری شهر ایلام، تعدادی از رانندگان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مستقر در پایانه با تاکید بر این‌که حقوق رانندگان و مسافران باید رعایت شود، گفت: مشکل تردد مسافران برطرف می‌شود.

استاندار ایلام هم‌چنین در این بازدید با مسافران در پایانه گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مشکل سرمایشی ترمینال مسافری شهر ایلام برطرف شده است و شهرداری ایلام ظرف ۲ هفته‌ی آینده، تعداد آب‌سردکن‌های موجود در پایانه‌ی مسافربری شهر ایلام را افزایش دهد.

بهرام‌نیا تصریح کرد: خدمات به مسافران در پایانه‌ی مسافربری شهر ایلام از حقوق شهروندی است و این خدمات باید برای همه‌ی شهروندان مهیا باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha