• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402042717554
  • خبرنگار : 50177

برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در لرستان

برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: مسابقات جام شهدای خرداد از سوی خانه احسان به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی سطح محلات مورد هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ذیل ستاد اجرایی استان برگزار شد.

مجید طائف با اشاره به برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات باهدف شناسایی استعدادهای فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با مشارکت خانه‌های احسان در محلات مورد هدف برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات سال گذشته با حضور ۳۵ تیم و در سه محله برگزار شد، افزود: با ساماندهی و برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال شاهد استقبال محلات بیشتری در این مسابقات بودیم به طوری‌که در پنج محله پشته حسین‌آباد، فلک‌الدین و پاچنار در خرم‌آباد، محله فردوسی کوهدشت و محله چمران بروجرد که مورد هدف قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ذیل ستاد اجرایی هستند؛ ۱۰۰ تیم ساماندهی و با هم به رقابت پرداختند.

طائف به راهیابی تیم‌های برتر هر محله به مرحله استانی اشاره کرد و با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود، افزود: پس از پایان مسابقات در مرحله استانی تیم‌های اول هر رده سنی به مرحله کشوری که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان در خصوص مشوق‌ها و هدایای در نظر گرفته برای مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد گفت: تیم‌های اول کشوری در هر دو رده سنی  فوق ۶۰۰ میلیون ریال، تیم‌های دوم تا چهارم هم به ترتیب ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال هدیه دریافت می‌کنند، همچنین به بازیکن اخلاق، بهترین بازیکن و گلزن برتر هم ۱۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha