• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402042616335
  • خبرنگار : 50046

مسئول خبر داد:

افزایش ۴۲ درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه های خراسان شمالی

افزایش ۴۲ درصدی بهسازی و روکش آسفالت راه های خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهسازی و روکش آسفالت ۳۴ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی این استان در ۳ ماه نخست امسال با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در این بازه زمانی، ۳۴ هزار و ۲۰۰ متر عملیات درزگیری در راه های اصلی و شریانی خراسان شمالی انجام شده است، اظهار کرد: برای اجرای پروژه های نگهداری راه ها ۴ هزار و ۸۸۶ تن آسفالت استفاده شده است.

وی گفت: در این مدت روکش آسفالت محور بجنورد - اسفراین به طول ۲.۷ کیلومتر، اسکرابسیل محورهای استان به طول ۲۰ کیلومتر و آسفالت واریانت دربند شهرستان مانه و سملقان به طول ۱.۷ کیلومتر اجرا شد.

مشتری افزود: همچنین روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ در محور شیروان - فاروج به طول ۹.۶ کیلومتر  با صرف ۴۴ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی به پروژه های در دست اقدام حوزه نگهداری راه نیز اشاره و لکه گیری و درزگیری حد فاصل محور شیروان - بجنورد، بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان، بهسازی محور جاجرم - سنخواست - اسفراین و بازیافت سرد درجا با سیمان و روکش آسفالت محور گرمه - سنگ سوراخ را از جمله این پروژه ها دانست و اظهار کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محورهای شریانی حوزه استحفاظی شهرستان های شیروان و فاروج از پروژه های دیگر است.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محورهای اسفراین - سبزوار و چمن بید - گرمه، عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی و عملیات روکش آسفالت با دانه بندی باز و توپکا محور بجنورد اسفراین گردنه اسدلی - اسفراین (قطعه ۱) نیز در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: تا پایان تابستان امسال ۸۰ کیلومتر راه اصلی و شریانی استان بهسازی و روکش خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha