• شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402042415347
  • خبرنگار : 71457

مقابله گروه‌های مقاومت با یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به نابلس و طولکرم

مقابله گروه‌های مقاومت با یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به نابلس و طولکرم

بعد از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در شهر نابلس در کرانه باختری، گردان نابلس وابسته به سرایا القدس، اعلام کرد که با یورش در نزدیکی اردوگاه قدیمی عسکر مقابله کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز شنبه به چند منطقه در شهر نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند. نیروهای رژیم صهیونیستی بمب‌های اشک آور و صوتی در مقابل شهروندان در دو منطقه خیابان المساکن و برخی از محله‌ها در منطقه اردوگاه  عسکر شلیک کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی از طریق خیابان وادی الباذان به نابلس رسیده و در خیابان اصلی در کنار اردوگاه عسکر مستقر شدند.

در مقابل، نیروهای مقاومت با یورش اشغالگران به نزدیکی اردوگاه قدیمی عسکر مقابله کرده و تیپ نابلس، وابسته به سرایا القدس اعلام کرد: مجاهدان ما در گروه‌های عسکر توانستند نیروهای اشغالگر را در اطراف اردوگاه با گلوله هدف قرار دهند.

در پی حملاتی که نیروهای مقاومت علیه نیروهای رژیم صهیونیستی ترتیب دادند، عناصر این رژیم تجهیزات خود را به سمت ایست نظامی حواره خارج کرد.

در طولکرم نیز درگیری‌های مسلحانه‌ای میان نیروهای مقاومت و عناصر رژیم صهیونیستی که در تلاش بودند به اردوگاه نور شمس در این شهر یورش ببرند، به وقوع پیوست.

تیپ طولکرم، وابسته به سرایا القدس اعلام کرد که ماشین آلات رژیم صهیونیستی را در هنگام عبورشان از ورودی نور شمس در شهر طولکرم واقع در شمال غرب کرانه باختری هدف قرار دادند.

در همین حال، یک فلسطینی بر اثر اصابت گلوله در شهرک یهودی نشین عساهیل در جنوب الخلیل، زخمی شد و سپس در اتاق اورژانس این شهرک نگه داشته و سپس به دست سربازان رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

در تحقیقات اولیه ارتش، مشخص شد که این فلسطینی اصلا مسلح نبود و جراحاتی نیز بین شهرک نشین‌ها یا ارتش رژیم صهیونیستی گزارش نشده است.

پیشتر آژیرهای خطر در این شهرک یهودی نشین به صدا درآمدند تا به شهرک نشین‌ها نسبت به احتمال نفوذ یک فلسطینی به این شهرک یهودی نشین هشدار دهند.

از سوی دیگر، در پی حمله شهرک نشینان صهیونیست به چند منطقه در مسافر یطا در جنوب الخلیل، چند فلسطینی امروز شنبه آسیب دیدند.

راتب الجبور، هماهنگ کننده کمیته‌های مردمی و ملی مقاومت علیه دیوار حائل و شهرک سازی‌ها اعلام کرد که شهرک نشین‌ها به شهروندان و چوپانان در منطقه سده الثعله حمله کردند.

وی افزود که جوانان با شهرک نشین‌ها مقابله کرده و آنها را از این منطقه بیرون کردند و سپس نیروهای رژیم صهیونیستی برای حفاظت از شهرک نشین‌ها مداخله کرده و منطقه را در مقابل شهروندان بستند.

وی گفت که شهرک نشین‌ها به منطقه التوانه یورش بردند و تعدادی از شهروندان را کتک زدند که باعث شد برخی دچار کبودی شوند و همچنین شهروندی به نام مفضی احمد ربعی ۵۵ ساله راهی بیمارستان شود.

فلسطینی‌ها با حملات شهرک نشین‌ها به مناطق در مسافر یطا مقابله کرده و آنها را از این منطقه بیرون کردند و سپس نیروهای اشغالگر برای حفاظت از شهرک نشین‌ها مداخله کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۵ ۰۹:۴۷

دیگر دوران بزن در رو تمام شده.....تازه پس از چندین سال فهمیده می شود که چرا؟ امام خامنه ای سالها پیش در دیدار با فرماندهان عالی مقاومت تأکید داشتند که به هر نحو ممکنی که هست کرانۀ باختری و باریکۀ نوارغزه باید به تسلیحات مدرن مجهز و مسلح شوند...........

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۵ ۱۳:۴۹

دیگر دوران بزن در رو تمام شده یکی بزنید 10تا می خورید........