• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402042214373
  • خبرنگار : 50191

فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه "شهر پاک،شهروند مسئول" (چابهار)، منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه "شهر پاک،شهروند مسئول" (چابهار)،  منتشر شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای "شهرپاک، شهروند مسئول" گفت: با توجه به استقبال مردم و هنرمندان از دوره نخست این جشنواره در چابهار، دومین دوره آن نیز در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود لذا از علاقه مندان دعوت می کنیم تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در این جشنواره شرکت نمایند.

منصور رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: در نظر گرفتیم دوره نخست جشنواره "شهر پاک، شهروند مسئول" با استقبال خوب شهروندان چابهار روبرو شود و دوره دوم این جشنواره در سطح سیستان و بلوچستان برگزار شود.
وی افزود: آیتم های متنوعی در این جشنواره در نظر گرفتیم که از ظرفیت هنرمندان مان جهت مسئولیت پذیری و مشارکت مردم در همکاری با نارنجی پوشان پسماند استان استفاده نماییم.
دبیر جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای "شهر پاک، شهروند مسئول" در چابهار و کنارک ادامه داد: موضوعات مختلف در زمینه های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ و کلیپ بخش‌های مسابقه ای این جشنواره را تشکیل می‌دهند.
رئیسی گفت: با هدف فرهنگ سازی در جامعه نیاز است هنرمندان برای ساخت محتوای رقابتی خود به آموزش شهروندی، شهروند و زیبایی‌ های شهری، آموزش نظافت شهری برای عموم، نریختن زباله در طبیعت و سواحل، داشتن شهری زیبا با همکاری شهروندان، فرهنگ سازی در باب حفظ و حراست از محیط زیست توجه داشته باشند که آثار تولید شده باید بر اساس این موضوعات باشد.
وی خاطرنشان کرد: مدت زمان آثار ارسالی به جشنواره باید حداکثر ۱۲۰ ثانیه با احتساب تیتراژ و در بخش ویژه (نماهنگ و کلیپ) می‌تواند حداکثر تا ۳ دقیقه باشد.
وی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره استانی فیلم کوتاه "شهر پاک، شهروند مسئول" ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه سال‌جاری می باشد و نتایج آثار پذیرفته شده در جشنواره نیز ۱۸ مرداد ماه اعلام می‌شوند و اختتامیه جشنواره استانی فیلم کوتاه ۱۲۰ ثانیه ای نیز در بازه زمانی ۲۱ و ۲۲مرداد ماه در چابهار برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود در مهلت تعیین شده به آدرس دبیرخانه چابهار، بلوار قدس روبروی دادگستری، دفتر اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۰۵۴۳۵۳۳۵۸۱۵ دفتردبیرخانه و یا شماره همراه ۰۹۳۹۱۵۲۹۱۰۰ دبیر شورای اجرای . ۰۹۳۶۰۷۲۶۳۰۸ روابط عمومی جشنواره ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha