به گزارش ایسنا به نقل از شرکت ستاره صنعتی ساویس، اگر کسب و کار و شرکت جدیدی افتتاح نمودهاید باید تمرکز زیادی روی این موضوع داشته باشید.
احتمالاً به شرکتهای بزرگ و موفق مراجعه نمودهاید. دکوراسیون و مبلمان اداری این شرکت چه خصوصیات و ویژگیهایی داشت که نظر شما را جلب نمود؟ باید توجه داشته باشید که دکوراسیون محیط کار میتواند تأثیر زیادی را بر روند کاری شرکت داشته باشد. متأسفانه برخی از افراد خرید مبلمان اداری با کیفیت و مناسب را هزینه اضافی میدانند و اعتقادی به انجام این کار ندارند اما باید بدانید که توجه کافی و لازم به این نکات کمک زیادی در رشد و پیشرفت کاری شما و همکارانتان خواهد داشت.
مبلمان اداری با کیفیتی را انتخاب نمایید
اگر به دنبال ساخت کسب و کار حرفهای و پیشرفتهای هستید حتماً باید دفتر کار و شرکت مناسبی را برای خود ایجاد نمایید. کیفیت مبلمان اداری تأثیر بسیار زیادی را در حرفهای دیده شدن شما دارد. فرض کنید ارباب رجوعی به شرکت مراجعه نموده، اولین چیزی که توجه او را جلب خواهد کرد مبلمان و وسایل موجود در محیط کار میباشد. در صورتی که کیفیت مبلمان و وسایل موجود بالا و قابل قبول باشد احتمالاً اعتماد بهتر و بیشتری را به کار شما خواهد داشت. اولین قضاوت هر کس از کار شما دیدن محیط کار میباشد.
توجه داشته باشید که کارکنان شرکت باید ساعتها روی صندلیهای محیط کار نشسته و کار خودشان را انجام دهند. در صورتی که کیفیت مبلمان اداری بالا نباشد قطعاً بعد از مدت کوتاهی کمر درد و گردن درد به سراغ افراد خواهد آمد. در صورتی که اگر مبلمان کیفیت استاندارد و خوبی را داشته باشد هر کس میتواند ساعتها بدون خستگی به کار خود ادامه دهد؛ بنابراین توجه داشته باشید که داشتن مبلمان با کیفیت در محیط کار موجب جلب نظر مشتری و راحتی کارکنان مجموعه خواهد شد.
حتماً از یک طراح متخصص برای دکوراسیون و انتخاب مبلمان اداری کمک بگیرید
کار طراحی و دکوراسیون کار راحتی نیست و حتماً باید توسط فرد حرفهای انجام گردد. برخی به اشتباه این تصور را دارند که کمک گرفتن از یک معمار و طراح یک هزینهی اضافی است و خودشان قادر به انجام هر کاری میباشند. باید بدانید که نحوهی صحیح دکوراسیون و انتخاب مبلمان اداری کار راحت و آسانی نیست. ممکن است خودتان با خرید وسایل و متریالهای نادرست پول زیادی را صرف کنید و به نتیجه مطلوب و دلخواه خود نرسید.
مبلمان اداری حتماً باید با سایر متریالهای موجود در فضا هارمونی یکسانی را ایجاد نماید؛ به طور مثال در اتاق یک مدیر حتماً باید رنگآمیزی، مبلمان ارباب رجوع و میز کار مدیر با هم یک هماهنگی مناسبی را ایجاد نمایند. قطعاً برای ایجاد این هارمونی بهتر است حتماً از یک طراح و معمار متخصص استفاده کنید. نوع کفسازی، جنس و نوع مبلمان اداری از جمله موارد تخصصی هستند که حتماً باید توسط یک طراح حرفهای انتخاب شوند. شما میتوانید با عرضه سلیقه و نظر خود از معمار بخواهید تا مناسبترین فضا را در محیط کار شما طراحی نماید.
مبلمان اداری را متناسب با محیط انتخاب نمایید
مناسب بودن مبلمان اداری با هر محیط و هر اتاق یک اصل اساسی میباشد؛ به طور مثال سالن انتظاری که در شرکت وجود دارد باید دارای مبلمان راحت باشد و رنگ خنثی و آرامکنندهای را داشته باشد. شما باید توجه داشته باشید که ارباب رجوع هنگام نشستن در این سالن حتماً باید احساس آرامش و راحتی داشته باشد. استفاده از رنگهای تیره در این محیط اصلاً توصیه نمیشود. رنگهای کرمی و سفید را برای مبلمان خود در این منطقه انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که پشتی مبلمان حتماً باید راحت و استاندارد باشند.
اگر برای اتاق کنفرانس و جلسه مبلمان اداری انتخاب مینمایید باید موضوعات متفاوت دیگری را در نظر داشته باشید. در اتاقی که جلسات مهم برگزار میشود و افراد با ارائه پیشنهادات و نظرات خود نیاز به خلاقیت دارند باید از مبلمان اداری استفاده شود که خلاقیت افراد را تحریک نماید. میز کنفرانس حتماً باید به اندازهی کافی بزرگ و وسیع باشد و کارکنان توانایی قرار دادن وسایل و کامپیوتر خود را داشته باشند. در این اتاق نباید از وسایل و اشیاء زیادی استفاده شود. مواردی که باعث حواسپرتی میشوند حتماً باید حذف گردند.
زیبایی و کاربردی بودن مبلمان اداری را در نظر داشته باشید
بعد از توجه به مواردی که در بالا ذکر شد حتماً باید به زیبایی ظاهری مبلمان نیز توجه کنید. زیبا بودن مبلمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مبلمان اولین چیزی است که توجه افراد را به خود جلب خواهد نمود؛ بنابراین از طرحهای به روز و زیبا استفاده نمایید. متأسفانه برخی از افراد تنها به راحتی مبلمان توجه مینمایند و این موضوع سبب غافل شدن آنها از زیبایی ظاهری مبلمان میشود. این کار کاملاً غلط و نادرست میباشد.
کاربردی بودن مبلمان نیز از موارد مهم میباشد؛ به طور مثال شما نباید مبلمانی را خریداری کنید که تنها برای یک اتاق مناسب باشد و در سایر جاها کاربردی نداشته باشد. ممکن است بعد از مدتی کاربری اتاق را تغییر بدهید و لازم باشد از مبلمان در جای دیگری استفاده کنید. توجه به این نکات میتواند سبب انتخاب مبلمان مناسبی برای محیط کار شما شود. توجه به هزینه و قیمت مبلمان نیز مورد مهمی است. حتماً قبل از خریداری هر وسیلهای تحقیقات کافی و لازم را دربارهی آن انجام دهید. در صورتی که قیمتها غیر منطقی و بسیار بالا باشد بهتر است مورد دیگری را برای خرید انتخاب نمایید. البته گول قیمتهای بسیار ارزان را نیز نخورید. توجه داشته باشید که کیفیت حتماً باید اولویت اصلی شما باشد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات