• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402042113314
  • منبع : نمایندگی سمنان

"میامی"، میزبان نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان

"میامی"، میزبان نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان از برنامه ریزی برای نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان به میزبانی شهرستان میامی در بهار سال آینده خبر داد و گفت: دومین کنگره ۳۰۰۰ شهید استان سمنان یک رویداد مهم فرهنگی است.

 احمد ریواده عصر روز 20 تیر در نشست برنامه ریزی کنگره شهدای میامی در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان در میامی میزبانی خواهد شد، اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی در شهرستان پیرامون گرامی داشت یاد شهدا، صورت گرفته است.
وی کنگره شهدا را جریان ساز دانست و تاکید کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، هرچه عزت در این چهار دهه در سطح بین المللی و ملی داریم مرهون شهدا هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در منظومه فکری امامین انقلاب، زنده ماندن اسلام به محرم و صفر است، تصریح کرد: محرم و صفر یکی از نمادهای ایثار و شهادت است و از این حیث، قطعاً می‌بایست کنگره شهدای استان سمنان نیز جریان ساز باشد.
ریواده با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی دولت گفتمان امامین انقلاب اسلامی است، گفت: از این بابت چند نکته دارای اهمیت است که باید این نکات خلاقانه و متفکرانه در اجلاسیه های شهدای شهرستان‌های استان و همچنین اجلاسیه بزرگ سه هزار شهید استان سمنان گنجانده شود که یکی از آنها قدردانی از شهدا است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: دیگر نکته دارای اهمیت که باید در اجلاسیه های شهرستانی مورد توجه قرار گیرد ، ایمان و امید است و کنگره شهدا باید پیام ایمان و امید را تبیین و معرفی کند.
ریواده با تاکید بر اینکه می‌بایست کنگره شهدای شهرستان میامی و استان سمنان با شکوه برگزار شود، گفت: در برنامه‌هایی که جریان سازی می‌کنند مانند چهارشنبه‌های شهدایی و اجلاسیه شهدا و.. می‌بایست به منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی به مثابه یک ضرورت توجه شود.
وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای استان همزمان با بهار سال آتی باید حائز نکات و اهداف مهمی باشد، گفت: جریان سازی یکی از این ارکان مهم در برگزاری این اجلاسیه ها و کنگره ها به شمار می‌آید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha