• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402042012680
  • خبرنگار : 71592

اذعان رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تضعیف قدرت بازدارندگی این رژیم

اذعان رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تضعیف قدرت بازدارندگی این رژیم

رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم در منطقه به اندازه‌ای ضعیف شده که طی دهه‌های اخیر سابقه نداشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تاکید کرد، این رژیم با یک وضعیت پیچیده و ملتهبی روبروست که سال‌هاست چنین وضعیتی را تجربه نکرده بود.

وی افزود، بازدارندگی رژیم صهیونیستی در منطقه به اندازه‌ای ضعیف شده که طی دهه‌های اخیر سابقه نداشته است و در کنار آن احتمال وقوع تشدید بسیار بالاست.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، قدرت بازدارندگی و جایگاه این رژیم در سطح بین‌المللی و نیز در برابر دشمنانش در وضعیت استراتژیک امنیتی قرار دارد و قابلیت‌های آن در حال فرسایش است.

در این رابطه، رونن منیلس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، هفته‌ای که گذشت پر از مسائل امنیتی بود؛ عملیات نظامی در جنین، تیراندازی از نوار غزه، شلیک ضد تانک از لبنان، یک عملیات در شهرک کدومیم و عملیاتی دیگر در تل‌آویو.

وی افزود، در پرتو این شرایط، بازدارندگی رژیم صهیونیستی در وضعیت استراتژیک امنیتی قرار دارد و با این حال این موضوع خیلی رهبران ائتلاف و دولت را متوجه خود نکرده و آنها به جای تلاش برای ممانعت از این امر، سرگرم قوانین شخصی و بحث برانگیز هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۱۴:۱۸

این یعنی چراغ سبز به نیروهای مقاومت که اگر فرماندهان عالی مقاومت با تدبیر و درایت و هوشمندی جبهه های مثلث عملیاتی را از درون و برون با محاسبات دقیق برنامه ریزی کنند در جنگ آینده و شاید به زودی رژیم جعلی اسقاطیل فقط در عرض چندساعت اولیۀ عملیات مواضع حساس و نقاط ضعف خود را انهدام شده خواهد دید فقط کافی است موشکباران و حمله گسترده و همه جانبه باشد.........