قربانعلی مردانی در گفت وگو با ایسنا- با اعلام این خبر، هدف از راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی را عدالت در توزیع بار، نظم بخشیدن به فرایند توزیع و ارسال بار به مصرف کنندگان و مجاری عرضه سوخت و تسهیل روش کار واحد صدور، دریافت و توزیع بار انبارنفت برشمرد و ابراز امیدواری کرد فرایند جدید بتواند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت و تکریم مراجعین، علاوه بر مدیریت زمان بر میزان رضایتمندی رانندگان ناوگان حمل ونقل بیفزاید.
مدیر منطقه زاهدان ضمن قدردانی از عوامل دست اندرکار در جهت راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی، به معایب روش نوبت دهی دستی و سنتی از جمله: ازدحام مراجعین و در برخی موارد تضییع حقوق آنان اشاره کرد و ثبت نوبت الکترونیکی را در جهت بهبود روند ورود و خروج نفتکش ها جهت انجام بارگیری، انحراف و تخلیه فرآورده در انبارنفت اثربخش دانست.
وی خاطرنشان کرد: روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ نفتکش با ظرفیت های مختلف جهت انجام عملیات تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی به انبار نفت شهید سلیمانی زاهدان مراجعه می کنند تا سوخت موردنیاز مصرف کنندگان را حمل و توزیع نمایند.
انتهای پیام
نظرات