• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041911766
  • خبرنگار : 71610

موافقت رژیم صهیونیستی با حمایت مشروط از تشکیلات خودگردان/ نتانیاهو: به وجود آن نیاز داریم

موافقت رژیم صهیونیستی با حمایت مشروط از تشکیلات خودگردان/ نتانیاهو: به وجود آن نیاز داریم

منابع خبری از تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی (کابینه کوچک) برای حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین و جلوگیری از فروپاشی آن خبر دادند. در همین حال، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر نیز گفت که این رژیم به وجود تشکیلات خودگردان نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با حمایت از تشکیلات خودگردان فلسطین با هدف جلوگیری از فروپاشی آن موافقت کرد.

طبق بیانیه دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزریر رژیم صهیونیستی این حمایت مشروط بر توقف فعالیت‌های دیپلماتیک ضد صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین در محافل بین‌المللی است.

طبق این بیانیه، از جمله شروط دیگر کابینه رژیم صهیونیستی برای این حمایت، توقف ساخت و ساز توسط تشکیلات خودگردان در منطقه موسوم به «منطقه ج» در کرانه باختری و توقف پرداخت مبالغ مالی به خانواده‌های شهدا و اسرای فلسطینی است.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است که نتانیاهو و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گام‌هایی را برای تضمین ثبات تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد خواهند کرد.

در این بیانیه همچنین به نقل از نتانیاهو آمده است: اسرائیل برای جلوگیری از فروپاشی تشکیلات خودگردان در مقابل عمل به چند خواسته ما تلاش خواهد کرد.

نتانیاهو همچنین گفته است: ما به تشکیلات خودگردان نیاز داریم و منافعی برای ما در ادامه همکاری با آن وجود دارد.

در همین راستا، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت جزئیات نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین را منتشر کرد.

به نوشته این روزنامه عبری، کابینه با ارائه هیچ‌گونه تسهیلاتی به تشکیلات خودگردان به ویژه در مورد مسائل اقتصادی که نیاز به تأیید وزارت دارایی دارد، موافقت نکرده است؛ چراکه ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی مخالف چنین کمکی هستند.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، قرار است که امتیازاتی به تشکیلات خودگردان داده شود که نیاز به تصویب در کابینه امنیتی نداشته باشد.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت: این جلسه جنجالی و "توفانی" بود و طی آن بن گویر افراطی گفت: "شما در توهم به سر می‌برید و فکر می‌کنید که تشکیلات خودگردان فلسطین کمتر از حماس از ما متنفر است. آنها در کتاب‌های درسی خواستار کشتن یهودیان هستند."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۱:۳۴

هی بنیامین احمق اگر این دارودسته نبودند که عمر نحس وخبیث رژیم جعلی اسقاطیل به 70وچندسال نمی رسید..... ملت شجاع و شهیدپرور فلسطین هرگز زیر بار زندگی با ذلت نخواهند رفت عرب شعاری معروف دارد هیهات من الذلة....شما اگر با خیانتهای هیئت خودگردان تا حالا ابقاء شده اید بدون همکاری آنان هرگز و هرگز تا به امروز در فلسطین اشغالی نمی توانستید به حیات نجس خودتان ادامه بدهید و فراری مشابه فرار ارباب حلقه ها و شیطان اکبر نصیب تان می شد مثل روزی که آمریکا شبانه از افغانستان فرار کرد همین سرنوشت نیز عاقبت در انتظار شماست مطمئن باشید...............

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۰۶:۰۸

این مزدور صهیونیست باید به کشور خودش تحویل گردد. دریا مدیترانه هر باید نا امن تر شود.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۰۷:۳۳

آره برا لابد بالانس نگه میداری..گروهای جهادی که هیچ واقعا از جونش میگزرن.اما تشکیلات خودگردان داستان همون انگلیس هست که هم جریان راه میندازه هم ضد جریان در هردوشون هم نفوذ داره و جاسوس..ولی عمرتون بسر رسیده خودتونم مقصرید و خودتون با خودتون درگیر میشید انشاله ،این وعده قرآن هست ،جنایت و خون ریختن بی جواب نمیمونه.هرگز مبادا فکر کنید وعده خدا حتمی هست.۷۰ سال جنایت در دنیا کردید و منطقه.ارباباتون انگلیس میدونه که آخر کار شماست.تاریخ مصرفتون گذشت.روسیه فرانسه وبعد آمریکا این ولد حرام رو گذاشتن برا مزدوری و پادگانی از تروریست و کارخانجات تولید تسلیحات.اتیش بیوفته لندن

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۰۹:۴۰

حالا از ترس نابودی خودتان است که حمایت میکنید؟

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۱۱:۰۸

بابا شما ها کی هستین یه مطلبی تو سایت منتشر میشه همش نظرات چرند و پرند و هذیان می نویسین .....