• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402041811362
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم شمشیربازی سپاهان:

برای قهرمانی می‌جنگیم

برای قهرمانی می‌جنگیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم شمشیربازی سپاهان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. از بین ۱۱ تیم در جایگاه دوم اسلحه سابر و با اختلاف نزدیک به جایگاه نخست قرار داریم، در بین ۷ تیم اسلحه فلوره نیز رده دوم را در اختیار داریم و برای قهرمانی می‌جنگیم.

فرهاد رضایی با بیان اینکه مسابقات لیگ سراسری شمشیربازی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در بخش آقایان با سال‌های گذشته کمی متفاوت بود، اظهار کرد: تیم های خیلی خوب و آماده ای در لیگ حضور دارند؛ ۲۶ تیم در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر حضور دارند که رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرده‌ایم. در مسابقات اسلحه اپه ۱۱ تیم در اسلحه سابر ۸ تیم و در اسلحه فلوره ۷ تیم حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم معادن چادرملو با سرمایه گذاری وارد مسابقات شده و میزبان این دور از رقابت‌ها است، افزود: تیم شمشیربازی سپاهان در مسابقات اسلحه سابر شرکت کننده ندارد، ولی در مسابقات اسلحه فلوره و اپه شرکت کردیم. تصمیم کادر مدیریتی باشگاه سپاهان استفاده از بازیکنان بومی بوده است، در حالی که اکثر بازیکنان تیم‌های دیگر حاضر در رقابت‌ها از استان‌های مختلف هستند. در تیم شمشیر بازی سپاهان برای هر اسلحه تنها از یک بازیکن غیر بومی استفاده کرده‌ایم که بازیکن اصلی نیست.  

سرمربی تیم شمشیربازی سپاهان وضعیت تیم در جدول رده بندی را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. از بین ۱۱ تیم در جایگاه دوم اسلحه سابر و با اختلاف نزدیک به جایگاه نخست قرار داریم؛ در بین ۷ تیم اسلحه فلوره رده دوم را در اختیار داریم.

امید زمانی، بازیکن تیم شمشیربازی سپاهان نیز با اشاره به اینکه تیمش با آمادگی کامل راهی دور برگشت مسابقات لیگ سراسری شمشیربازی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در بخش آقایان شده است، خاطر نشان کرد: تمرینات تیم از قبل بصورت مرتب پیگیری شده و امیدوارم بهترین عملکرد ر در مسابقات پیش رو ارائه دهیم.

به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ سراسری شمشیربازی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در بخش آقایان دور برگشت (سه اسلحه فلوره، اپه و سابر) در استان یزد شهر اردکان برگزار خواهد شد که سپاهان نماینده اصفهان در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود. 

برنامه جدید مسابقات به شرح زیر است:

سابر آقایان: شنبه هفدهم تیرماه

فلوره آقایان: یکشنبه هجدهم تیرماه

اپه آقایان: دوشنبه و سه‌شنبه نوزدهم و بیستم تیرماه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha