• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402041811084
  • خبرنگار : 50105

تسلا مشتریان را غافلگیر کرد

تسلا مشتریان را غافلگیر کرد

تسلا برای مدل‌های برتر در چین تخفیف نقدی ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که به خریداران جدید پرفروش‌ترین خودروهای برقی خود در چین پاداش نقدی معادل تقریباً ۵۰۰ دلار آمریکا ارائه می‌کند که جنگ قیمتی در بزرگ‌ترین بازار خودروهای الکتریکی جهان را عمیق‌تر می‌کند.

تسلا گفت که به خریداران جدید خودروهای مدل Y و مدل ۳ خود تخفیف نقدی ۳۵۰۰ یوان (۴۸۳ دلار) را ارائه می‌دهد. تسلا همچنین گفت که خریداران جدید به مدت ۹۰ روز به سیستم کمک راننده خودکار پیشرفته خود دسترسی خواهند داشت.

از ابتدای سال و زمانی که تسلا جنگ قیمتی را در بازار خودروهای برقی چین آغاز کرد، قیمت پایه سدان مدل ۳ در چین را ۱۴ درصد و برای مدل Y، پرفروش‌ترین خودروی جهان، ۱۰ درصد کاهش داده است.

داده‌های منتشر شده در اوایل این هفته نشان می‌دهد تسلا در سه ماهه دوم سال ۲۴۷ هزار و ۲۱۷ دستگاه خودروی ساخت چین را به فروش رسانده است. این بالاترین میزان از زمانی بود که این شرکت تحویل خودروها را از کارخانه شانگهای خود در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز کرد.

فروش خودروهای تولید شده تسلا در شانگهای در سه ماهه دوم بیش از نیمی از تحویل‌های جهانی آن را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش رویترز، در حالی که کاهش قیمت توسط تسلا و رقبا فروش را در اوایل سال جاری در چین افزایش داد، این دستاوردها در ماه‌های اخیر کاهش یافته است و مقامات محلی را بر آن داشته تا مشوق‌های بیشتری را برای خریداران، از جمله تخفیف‌های مالیاتی برای خرید خودروهای برقی در نظر بگیرند. تسلا اوایل این هفته، قیمت مدل ۳ و مدل Y را بین ۳ تا ۵ دلار در ژاپن کاهش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha