• جمعه / ۱۶ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402041609880
  • خبرنگار : 50618

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبرداد

تهیه پلان مدیریتی مجموعه میراث جهانی باغ‌ عباس‌آباد بهشهر

تهیه پلان مدیریتی مجموعه میراث جهانی باغ‌ عباس‌آباد بهشهر

ایسنا/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی مازندران در خصوص طرح جامع عباس آباد، گفت: پلان مدیریت مجموعه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر توسط پایگاه جهانی عباس آباد تهیه پس از نهایی شدن به سازمان آب منطقه‌ای و منابع طبیعی استان برای ارائه نظرات و پیشنهادات ارسال تا ظرف یک ماه بررسی و تحویل دهند.

صادق برزگر امروز ۱۶ تیر در سفر شهرستانی به همراه معاونین و کارشناسان به شهرستان بهشهر و دیدار با فرماندار، امام جمعه و مدیران شهرستانی با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان بهشهر در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی دقیق و جامع در همه بخش ها صورت گیرد، افزود: تعامل بین فرماندار، مدیران شهرستان و رئیس میراث فرهنگی این شهرستان برای رسیدن به برنامه‌های هدفمند می‌تواند کمک بسیاری کند.

برزگر از فرماندار به عنوان فرد اول شهرستان خواستار اختصاص اعتبار مشارکتی برای اجرای پروژه‌های بهشهر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با تاکید بر اینکه هدف به توسعه شهرستان بهشهر است، افزود: ظرفیت‌های این شهرستان بسیار استثنایی است و در هیچ کجای کشور همه ظرفیت‌ها با هم باشد، وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در خصوص سایت موزه گوهرتپه در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: برای ورودی این سایت موزه ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در خصوص گردشگری مزرعه در بهشهر، گفت: گردشگری مزرعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه ارائه تولید محتوا در شهرستان اقدام بسیار خوبی است که می‌تواند راهبرد خوبی داشته باشد، گفت: برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری در شهرستان باید اقامتگاه های بوم‌گردی برنامه‌ریزی‌های مطلوب صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha