• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402041509479
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل عنوان کرد:

رقیب هیچ نهادی نیستیم/ افزایش هزینه دوره‌های آموزشی

رقیب هیچ نهادی نیستیم/ افزایش هزینه دوره‌های آموزشی

ایسنا/اردبیل مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل گفت: رقیب هیچ نهاد و ارگانی نیستیم و با هدف خدمت به جامعه فوتبال استان اردبیل وارد میدان شده ایم.

هادی صباغی 15 تیر در نشست با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی خبرنگار ورزشی در محل دفتر این مجمع برگزار شد، با تأکید بر اینکه در آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلان موجودیت کردیم و به عنوان بخش خصوصی و در حد توان و با نیت خدمت به جامعه فوتبالی استان اردبیل وارد میدان شده ایم، افزود: رقیب هیچ نهاد و سازمان و تشکیلات دولتی نیستیم.

صباغی اظهار کرد: در اولین قدم توانستیم مراسم تجلیل از قهرمانان جام فلق را که سال ها از یادها رفته بودند، با اجرای یک برنامه مناسب و با حضور مسئولان استانی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: با تفاهم‌نامه ای که با هیأت ورزش دانشگاهی منعقد کردیم توانستیم با مشارکت آنها و استفاده از امکانات دانشگاه یک دوره دانش افزایی به مدت سه روز و با شرکت ۳۶ نفر و همچنین با حضور جهانی مدرس بین المللی برگزار کنیم.

مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل ضمن اشاره به اینکه هزینه برگزاری دوره ها افزایش زیادی داشته است، بیان کرد: در سال جاری هر سه ماه در نظر داریم دوره ای را برگزار کنیم.

صباغی با بیان اینکه امسال ۴ دوره برگزار خواهیم کرد، گفت: دوره آموزشی ویژه معلمان و مربیان فوتبال با مشارکت هیأت ورزش دانش آموزی به مدت ۲ روز بصورت تئوری و عملی و با حضور مدرس ملی جلال چراغ پور و با شرکت ۳۲ نفر برگزار شد.

وی از آموزش ۷۵ تمرین ویژه نونهالان توسط چراغ پور خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشتر مربیان فوتبال استان از روش های نوین تمرین آگاه نمی باشند و این دوره فصل جدیدی برای آشنایی آنها با روش های تمرینی شد.

مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل بیان کرد: مصدومیتهای زودهنگام ورزشکاران و فوتبالیست ها در استان یکی از چالش ها است و با مشارکت هیأت پزشکی ورزشی دوره دانش افزایی کمک های اولیه و درمانی در میادین ورزشی را برگزار خواهیم کرد.

صباغی به نبود زیرساخت لازم و آموزش در فوتبال استان اردبیل اشاره کرد و افزود: فراخوان علمی در حوزه بررسی علل ضعف و مشکلات فوتبال استان را خواهیم داد.

وی از تلاش های اعضای مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل در ورود دوباره شهرداری اردبیل به تیمداری خبر داد و گفت: بازیکنان این تیم در لیگ برتر فوتبال بازی کردند.

این مربی فوتبال استان اظهار کرد: با رایزنی ها و صحبتهایی که با مدیرکل امور مالیاتی استان داشتیم با نظر مساعد وی قرار بر این شد کمک های مالی واحدهای تولیدی به تیم های ورزشی بعنوان مالیات این واحدها لحاظ شود و بخشودگی جرایم مالیاتی را شامل شوند.

صباغی ادامه داد: ۶۵۰ دست لباس ورزشی و ۳۰۰ توپ فوتبال را در بین بازیکنان فوتبال محروم استان توزیع کردیم.

وی استان اردبیل را معدن بازیکنان مستعد فوتبال برشمرد و گفت: در همه شهرستانها با هدف کمک به فوتبالیستهای محروم فراخوان اعطای نمایندگی مجمع مطالبه گران را داده ایم و تاکنون در شهرستانهای گرمی، نمین، نیر و سرعین نمایندگی های مجمع مطالبه گران فعال شده اند.

پیدایش مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل حرکت بی نظیری بود

صفا سراج مهدیزاده، رئیس هیأت مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل نیز در این نشست خبری ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران ورزشی نویس استان، گفت: ورزش استان برای رشد و تعالی خود نیازمند همکاری و تلاش های خبرنویسان ورزشی است.

رقیب هیچ نهادی نیستیم/ افزایش هزینه دوره‌های آموزشی

وی اظهار کرد: با انعکاس صحیح اخبار و مشکلات و ظرفیت‌های ورزش استان توسط خبرنگاران ورزشی شاهد پیشرفت ورزش خواهیم بود.

مهدیزاده پیدایش مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل را حرکت بی نظیر توصیف کرد و ادامه داد: بعنوان یک نهاد غیرانتفاعی عمومی عمل می کنیم و کارهای بر زمین مانده فوتبال استان را انجام می دهیم.

رئیس هیأت مدیره مجمع مطالبه گران با اشاره به اینکه اعضای مجمع برای تحقق یک هدف مشخص تلاش می کنند، اظهار کرد: همکاری های لازم را با دوستان دیگر خواهیم داشت.

سراج مهدیزاده تصریح کرد: با پیگیری و گفتمان مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال استان شهرداری پای تیمداری فوتبال آمد و با مدیرکل امور مالیاتی در حال گفت وگو برای فراهم آوردن شرایط استفاده از بخشودگی های مالیاتی برای واحدهای صنعتی حامی ورزش استان اردبیل می باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha