• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402041408758
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش در جلفا

دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش در جلفا

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی جلفا از دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عادل ولیزاده در تشریح این خبر بیان کرد: با رصد اطلاعاتی و انتظامی طی یک عملیات غافلگیرانه، شش نفر از اراذل و اوباشی که قصد شرارت و عربده کشی داشتند خلع سلاح شدند.

وی  افزود: از افراد دستگیر شده تعداد سه قبضه سلاح سرد و طلا و جواهرات و مواد مخدر کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: پس از تشکیل پرونده قضایی متهمان جهت سیر روند رسیدگی تحویل مراجع قضائی شدند.

پلمب کارگاه تولیدی داروهای گیاهی غیر مجاز و تقلبی در مراغه

جانشین انتظامی مراغه از پلمب کارگاه و شرکت تولیدی داروهای گیاهی غیرمجاز و تقلبی و کشف بیش از دو هزار قلم انواع داروهای گیاهی غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ مستجاب فتحی در تشریح این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه، تولید، بسته بندی و توزیع داروهای گیاهی غیرمجاز و تقلبی با برند معتبر در یک کارگاه تولیدی در حومه مراغه، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع و با کار اطلاعاتی و فنّی ضمن شناسایی واحد تولیدی مذکور با هماهنگی قضایی و با همکاری کارشناسان معاونت دارو و غذای علوم پزشکی شهرستان اقدام به بازرسی این واحد کردند.

فتحی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده تعداد دو هزار و ۱۰۰ قلم انواع دارو شامل روغن، شربت، کرم‌های گیاهی ترکیبی و دو هزار و ۵۰۰ برگ نیز بروشور و لیبل قلابی کشف و ضبط و شرکت پلمب شده و در این خصوص یک نفر متهم (صاحب شرکت) دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی یا تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha