• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402041408628
  • خبرنگار : 50184

پایان مسابقات کشوری "استندآپ پدل برد" در کرمانشاه/ نفرات برتر معرفی شدند

پایان مسابقات کشوری "استندآپ پدل برد" در کرمانشاه/ نفرات برتر معرفی شدند

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از پایان مسابقات کشوری استندآپ پدل برد و امداد و نجات با تخته در کرمانشاه خبر داد.

بهمن اختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مسابقات استندآپ پدل برد و امداد و نجات با تخته، اظهار کرد: این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان در سد جامیشان شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم در بخش استندآپ پدل برد و ۲۰ ورزشکار هم در بخش امداد و نجات با تخته از هشت استان کشور در این مسابقات حضور داشتند. 

رئیس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه با بیان اینکه رقابت های بخش استندآپ پدل برد در مواد مختلفی برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها در بخش آقایان تیم های پرشین گلف هرمزگان، ساپ کرد کرمانشاه و پژهان کرمانشاه و در بخش بانوان هم پرشین گلف هرمزگان، پدل برد کرمانشاه و پژهان کرمانشاه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. 

وی در ادامه نتایج انفرادی هر کدام از مواد بخش استندآپ پدل برد را اعلام کرد و افزود: در بخش آقایان و در ماده ۲۰۰ متر ایستاده بزرگسالان رهام پور سهراب از گیلان، در ماده ۲۰۰ متر ایستاده نوجوانان سینا رنجبر از هرمزگان، در ماده ۲۰۰ متر ایستاده نونهالان محمدطاها  نقدی از کرمانشاه، در ماده ۱.۵ کیلومتر خوابیده محمد مهدی قدیمی از کیش، در ماده ۲۰۰ متر خوابیده طاها هژبری از کرمانشاه، در ماده پنج کیلومتر بزرگسالان آزاد سعید اصلانی از مازندران و در ماده ۵ کیلومتر نوجوانان طاها نیرومند از هرمزگان مقام های اول را کسب کردند. 

اختیاری افزود: در بخش بانوان نیز در ماده ۲۰۰ متر بزرگسالان نگین مهرآئین از کرمانشاه، در ماده ۲۰۰ متر نوجوانان عسل پور دهقانی از هرمزگان، در ماده ۲۰۰ متر نونهالان سانیا مهنام از کرمانشاه، در ماده پنج کیلومتر بزرگسالان ستایش گودرزی از هرمزگان، در ماده پنج کیلومتر نوجوانان نرجس خوانچه به مهر از هرمزگان و در ماده پدل برد صوفیا نادری از کیش عناوین اول  را بدست آوردند. 

وی به نتایج کسب شده در بخش مسابقات امداد و نجات با تخته هم اشاره کرد و گفت: در این رقابت‌ها رهام پورسهراب از گیلان و محمدمهدی قدیمی از کیش مشترکا مقام اول را کسب کردند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha