• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402041308430
  • خبرنگار : 50201

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر خبرداد

به آب اندازی ناوشکن ایرانی "دماوند" در دریای خزر طی روزهای آینده

به آب اندازی ناوشکن ایرانی "دماوند" در دریای خزر طی روزهای آینده

ایسنا/مازندران فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر گفت: طی چند روز آینده ناوشکن تمام ایرانی دماوند در دریای خزر به آب اندازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری شامگاه سه شنبه 13 تیرماه در گردهمایی مدیران بسیج رسانه مازندران که به میزبانی بسیج رسانه نوشهر و در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی برگزار شد، از بسیج رسانه به‌عنوان سربازان واقعی عرصه رسانه یاد کرد و افزود: امروز پس از عبور از نسل های مختلف جنگ‌ها از جمله جنگ سخت، نرم و ترکیبی، مقوله جنگ شناختی مطرح است وعرصه رسانه مهمترین عامل برای تسخیر افکار جوانان به کارگیری می‌شود.
وی افزود: در این عرصه شما هستید که با حضور موثر و اقدامات مثبت پیشگیرانه و آگاهی دادن به نسل جوان می توانید اثرگذاری بالایی برای مقابله با اهداف شوم استکبار جهانی داشته باشید.
این مسئول تصریح کرد: به طور حتم با انسجام، همدلی و خلوص در اجرای این فعالیت‌ها در عرصه های رسانه ای یک بار دیگر نیات پلید و شوم استکبار در این حوزه به یأس و ناامیدی خواهد رسید.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر به فرمایشات فرمانده کل قوا مبنی بر امید دادن به نسل جوان اشاره کرد و گفت: در هر کشوری کمبودهایی وجود دارد اما اگر منصفانه نگاه کنیم اقدامات ارزشمندی در داخل و پس ازانقلاب توسط دستان پرتوان جوانان ما رقم خورده است.
امیر شفقت با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها به بیان نکات مثبت و امیدوار کردن نسل جوان از این دستاوردها موظف هستند، یادآور شد: در این عرصه رسانه ها پیش قراول هستند تا عرصه را برای استکبار سخت و برای دوستداران روشن و امیدوار کنند.
وی به اقدامات ارزشمند در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: گاهی به دلیل نداشتن فعالیت مناسب نتوانسته ایم هرآنچه که به دستان پرتوان دانشمندان و جوانان و شرکت‌های دانش بنیان کسب شده است را به جوانان و ملت نشان دهیم.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر به فرمایشات فرمانده کل قوا مبنی بر توانمندی حضور در آب‌های جهان، افزود: نیروی دریایی راهبردی در راستای اجرایی کردن این تدابیر و فرامین ماموریت اخیر ناوگروه ۸۶ در دستور کار قرار گرفت.
امیر شفقت نشان دادن همه توان رزمی نیروی دریایی را در جای جای کره خاکی یکی از اهداف این سفر ۸ ماهه عنوان کرد و یادآور شد: خنثی کردن ایران‌هراسی که استکبار به دنبال آن است و به رخ کشاندن دانش و تکنولوژی ایرانی از دیگر اهداف بوده است.
وی با تاکید بر اینکه قدرت نظامی یکی از مولفه های تامین قدرت ملی است، خاطرنشان کرد: هم اکنون سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و در کنار آن ارتش ید واحده را تشکیل دادند و با قدرت در مقابل دسیسه های شوم استکبار ایستاده اند.
وی ازقدرت انسانی به عنوان مولفه اصلی قدرت دریایی یاد کرد و گفت: این دانشگاه تمامی نیروی انسانی متخصص لازم را تامین می کند.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر فارغ التحصیلان این دانشگاه دست به ساخت شناورهایی زده‌اند که دریانوردی در اقیانوس ها را به سلامت طی می کند.
امیر شفقت به آب اندازی ناوشکن تمام ایرانی دماوند را طی روزهای آینده در دریای خزر از دیگر دستاوردهای جوانان انقلابی دانست و افزود: همه این‌ها ثمره انقلاب شکوهمند است که واژه توانستن را معنا کرده است.
وی بیان کرد: ما توانستیم  بدون نیاز به کشورهایی که قصد تجاوز دارند و بدون نیاز به افرادی که قصد طمع به منافع کشور را دارند خودمان را به جایگاهی برسانیم که در منطقه و جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha