• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041308136
  • خبرنگار : 71516

شهردار جنین ویرانی‌ها در اثر حمله صهیونیست‌ها را شبیه وضعیت زلزله دانست

شهردار جنین ویرانی‌ها در اثر حمله صهیونیست‌ها را شبیه وضعیت زلزله دانست

شهردار جنین اعلام کرد، تجاوز و حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین ویرانی و خرابی گسترده‌ای را در زیرساخت این اردوگاه به بار آورده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، نضال عبیدی، شهردار جنین گفت: تجاوز و حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین برای دومین روز متوالی ویرانی و خرابی گسترده‌ای را در زیرساخت این اردوگاه به بار آورده است. این ویرانی و تخریب گسترده به واسطه خودروهای نظامی این رژیم و پافشاری آن برای قتل فلسطینی‌ها جهت راضی کردن شهرک نشینان اسرائیلی صورت گرفته است. این ویرانی شبیه زلزله‌ای است که در منطقه رخ داد.

نضال عبیدی گفت: ارتش اسرائیل نزدیک به ۴۰۰۰ فلسطینی را آواره و حدود ۱۳۰۰۰ نفر را در اردوگاه جنین محاصره کرده است، در حالی که مصر به تلاش‌های خود برای "توقف تجاوز" ادامه می‌دهد.

وی گفت: اشغالگران اسرائیلی در تعامل با مقاومت در جنین و اردوگاه آن شکست سختی خوردند. برای همین به قتل و ویرانی و تخریب روی آوردند. این شکست به دلیل حملات مبارزان فلسطینی در روزهای گذشته است. رژیم صهیونیستی بانک اهداف انسانی از مقاومت ندارد برای همین به تخریب کامل زیرساخت به ویژه شبکه‌های برق و آب و تمام مراکز حیاتی در اردوگاه دست زد. اسرائیل تنها به این اکتفا نکرد بلکه انبارهای آب را نیز هدف قرار داد. زنان، کودکان، سالخوردگان و بیمارانی در اردوگاه هستند که نیاز به معالجه مستمر دارند؛ اما رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی مانع هرگونه خدمات رسانی به آنها شد تا آنها را به صورت تدریجی به قتل برساند. همچنین هزاران تن از شهروندان در داخل اردوگاه را بیرون کرد تا اعضای مقاومت تنها بمانند؛ اما مردم فلسطین حمایت گسترده‌ای از مقاومت به عمل آوردند. نیروهای اسرائیلی خدمات ۱۹ هزار شهروند فلسطینی را قطع کردند. هدف اسرائیل درهم شکستن و تخریب جنین و مقابله با مقاومت فلسطین است؛ اما شهروندان فلسطینی به مساله خود ایمان دارند و از سرزمین و مقدساتشان دفاع می‌کنند.

تجاوز و حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری برای دومین روز متوالی ادامه دارد. حملات هوایی و اخراج صدها خانواده از منازلشان و پایداری مقاومت در برابر تجاوزات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha