• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041307755
  • خبرنگار : 71516

گروه «عرین الاسود» رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

گروه «عرین الاسود» رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

گروه عرین الاسود از تمام فلسطینی‌ها در داخل و خارج خواست راهپیمایی‌هایی را در حمایت از جنین و اردوگاه آن برگزار کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گروه فلسطینی عرین الاسود در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از نیروهای ما وارد اردوگاه جنین شدند تا در جنگ علیه نیروهای رژیم صهیونیستی شرکت کنند. باید صدای ما به هر مبارز آزاده‌ای برسد. ما از تمام فلسطینی‌ها در داخل و خارج می‌خواهیم راهپیمایی‌هایی را در حمایت از جنین و اردوگاه آن برگزار کنند.

عرین الاسود رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد: تنها ویرانی و سیاهی نصیب دشمن خواهد شد. ما این سرزمین را در زیر پاهای شما به آتش کشیده و آسمان را بر سرتان در هر مکانی و پایگاهی سیاه می‌کنیم. ما همه چیز را به آتش خواهیم کشید و جنین را تنها نمی‌گذاریم.

صبح روز دوشنبه جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی و نیروهای این رژیم عملیات گسترده‌ای را در جنین و اردوگاه آن انجام دادند که به شهادت ۱۰ فلسطینی منجر شد.

تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از توقف تمام تماس‌ها و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۱۰:۳۳

خدایا نه تنها گروه عرین الاسود بلکه تمام جان بر کفان آزاده پشت مرزهای نقاط صفرمرزی فلسطین اشغالی دست برماشه آماده برای دستور جهاد و حمله هستند یا الله چرا؟ فرماندهان عالی مقاومت دستور عملیات گسترده علیه رژیم صهیونیستی را صادر نمی کنند؟! تا چه زمانی دشمن کودک کش صهیونیستی به این اعمال شنیع خود ادامه بدهد؟در حالی که با یک عملیات دقیق با طراحی و برنامه ریزی محاسباتی می توان همزمان از داخل و خارج فلسطین اشغالی تمام مواضع حساس اسقاطیل را در کسری از ساعت انهدام کرد لشگریان مهدی برای آزادی قدس لحظه ها را شمارش می کنند یاالله مددی خودت فرماندهان عالی مقاومت را برای چنین روز و ساعتی آماده کن ما منتظران شهادت پشت خطوط مرزی فلسطین اشغالی معطل مانده ایم