• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402041207564
  • خبرنگار : 50616

پس از نائب قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال کشور صورت گرفت

گام نخست مسئولان استانی برای کاله آسیایی

گام نخست مسئولان استانی برای کاله آسیایی

ایسنا/مازندران نخستین نشست هماهنگی برای حضور مقتدرانه تیم بسکتبال کاله مازندران در مسابقات آسیایی در آمل برگزار شد.

این نشست هماهنگی امروز ۱۲ تیرماه با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، رضا حاجی پور نماینده آمل درمجلس شورای اسلامی، زارعی فرماندار ویژه آمل و بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: این اداره کل با همه توان برای حضور موفق تیم بسکتبال کاله در رقابت های آسیایی تلاش خواهد کرد.

عادل عالیشان افزود: تیم کاله به همراه تیم شهرداری گرگان نمایندگان ایران در بازی آسیایی هستند و امیدواریم شاهد بازی های خوب از هر دو تیم به خصوص  تیم محبوب کاله به عنوان نماینده مازندران در این مسابقات باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آمل یکی از شهرهای مهم و قابل اتکا در ورزش استان و کشور محسوب می شود، تصریح کرد: تیم بسکتبال کاله مازندران، برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال استان، به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت و این دستاورد ارزشمندی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: حضور چندین تیم از شهرستان آمل در لیگ های برتر کشور باعث جایگاه ویژه وممتاز این شهرستان در ورزش استان و کشور شده و این با حضور ارزشمند و متعهدانه بخش خصوصی و سرمایه گذارانی همچون کاله، فذا، قندکاترین و دوشه هراز است.

در این نشست نماینده مردم آمل درمجلس،  فرماندار شهرستان آمل و مدیرعامل باشگاه کاله مازندران، شرایط و درخواست مطرح شده برای حضور پرقدرت تیم کاله در بازی های آسیایی را بررسی و تصمیم گیری کردند.

تیم کاله مازندران در فصل سپری شده لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با کسب مقام نائب قهرمانی به همراه تیم شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر جواز حضور درفصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha