• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402041106807
  • خبرنگار : 50416

تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار

تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر از نهایی شدن تأمین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار و تصویب طرح تفکیکی زمین‌های مورد نظر خبر داد و گفت: این مصوبات به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر، سلمان اسماعیلی یکشنبه ۱۱ تیرماه در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان ملایر با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان، اظهار کرد: در چند هفته آینده فراخوان افتتاح حساب برای افرادی که در مراحل ثبت‌نام واجد شرایط شده‌اند، صادر و پس از آن تحویل زمین آغاز می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: در شهر ملایر نیز ۵۱۵ هکتار برای فاز اول انتخاب شده و در حال تهیه طرح جامع آن هستیم و ان‌شاالله به زودی خبری‌های بسیار خوبی برای مردم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در شهرهای زنگنه، سامن و اسلامشهر آق‌گل نیز روند پیشرفت پروژه رضایت‌بخش است، افزود: با تکمیل توافقات و اتمام مراحل اداری، مراحل اجرایی و تحویل زمین به متقاضیان آغاز می‌شود.

اسماعیلی مشکل و مانع اصلی نهضت ملی مسکن را تامین زمین مناسب خواند و گفت: علت آن کم‌کاری مفرط دولت‌های قبل در ایجاد و تقویت بانک زمین شهرها است.

وی با بیان اینکه در این دوره عمده توان ما معطوف به شناسایی، امکان‌سنجی، توافق با مالکان و در نهایت تأمین زمین مورد نیاز بوده است، گفت: با وجود تحدید شهرها به روستاهای اطراف و یا زمین‌های باغی و مرغوب کشاورزی، کار بسیار سخت، دقیق، پیچیده و طاقت فرسایی بود.

فرماندار ملایر تصریح کرد: در این دوره به هیچ وجه هدف ما ایجاد سکونتگاه برای مردم به هر شکل و کیفیت نبود، می‌توانستیم به سرعت شبیه آنچه که در مسکن مهر رقم خورد، شروع به آپارتمان سازی کنیم اما کرامت مردم و پیشرفت همه جانبه شهر و تحقق توامان عدالت و توسعه برای ما در اولویت قرار داشت.

اسماعیلی به مردم ملایر اطمینان داد که به فضل خداوند و با دوراندیشی و تلاش‌های شبانه‌روزی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان، یکی از موفق‌ترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور در ملایر رقم خواهد خورد.

وی تأکید کرد: فعلاً زمان گفتگو در زمینه مشکلات این مسیر و آنچه بر ما گذشت نیست و اولویت ما اجرای تعهد دولت مردمی و خوشحالی مردم است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: اگر مردم از فراز و فرودهای اجرای نهضت ملی مسکن و تلاش جهادی مدیران استان و شهرستان و به ویژه استاندار مطلع شوند، حتماً قدردان خواهند بود و این حجم از تلاش را تحسین خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha