• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402041106727
  • منبع : نمایندگی خوزستان

دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه‌ای تشریح کرد؛

جزئیات نام‌نویسی در مرحله نهایی آزمون المپیاد دانشجویی

جزئیات نام‌نویسی در مرحله نهایی آزمون المپیاد دانشجویی

ایسنا/خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه‌ای، درباره نام‌نویسی داوطلبان مرحله نهایی آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور توضیحی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: با آرزوی موفقیت برای منتخبان المپیاد غیرمتمرکز، به اطلاع می‌رساند نتایج مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ در ۲۳ رشته به آدرس http://olympiad.sanjesh.org  اعلام شد. 

مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۳۰ تیرماه سال ۱۴۰۲ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده گانه کشور شامل دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می‌شود.

دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه کنند: 

۱-آزمون مرحله نهایی المپیاد در یک روز و مطابق با برنامه زمان‌بندی درج شده در درگاه مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور برگزار خواهد شد. 

۲-ضروری است هر یک از راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از ۱۲ تیرماه تا ۱۶ تیرماه برای انتخاب شهر محل آزمون و رشته المپیاد (مخصوص داوطلبانی که اجازه شرکت در المپیاد و رشته سلول های بنیادی و مهندسی بافت به جای رشته اصلی خود را دارند) اقدام کنند. 

۳-شرکت کنندگان  و پذیرفته شدگان مرحله اول در هر یک از رشته‌های شـیمی، زیست شناسی، مهندسی شـیمی، مهندسی صنایع، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کشاورزی(زراعت و اصلاح نباتات)، مهندسی برق و مهندسی مکانیک در صورت علاقه‌مندی می‌توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته سلولهای بنیادی و مهندسی بافت شرکت کنند.

۴-برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

۵-جدول زمان‌بندی و محل آزمون در دانشگاه شهید چمران اهواز متعاقبا اعلام می‌شود. 

آدرس درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور برای ثبت نام: 

http://olympiad.sanjesh.org 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha