• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402040704719
  • خبرنگار : 50037

برنامه‌های شهرستان بهار به مناسبت هفته عفاف و حجاب

برنامه‌های شهرستان بهار به مناسبت هفته عفاف و حجاب

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار برنامه‌های پیش بینی شده این شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب را تشریح کرد.

مجتبی فیض اللهی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب شهرستان از راه اندازی فروشگاه پوشاک ایرانی -اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ظرف یک ماه آینده علامت تجاری سازی و برندسازی برای فروشگاه  پوشاک ایرانی -اسلامی این شهرستان توسط یکی از شهروندان طراحی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهتمام دستگاه های ذی ربط به منظور ساماندهی و نظارت بر تولید پوشاک بانوان سطح شهرستان افزود: ساماندهی و نظارت بر مجتمعهای تجاری و مراکز فروش سطح شهرستان در رابطه با عفاف و حجاب ضروری است.

 فیض الهی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده این شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی، کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بصیرتی بانوان، اجرای نمایش، مسابقات ورزشی، تهیه و تولید محتوا در فضای مجازی در رابطه با عفاف و حجاب و برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و برنامه های مختلف فرهنگی از جمله برنامه های پیش بینی شده این شهرستان در هفته عفاف و حجاب است.  

وی همچنین از اجتماع بزرگ بانوان این شهرستان در هفته عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: از دستگاه های ذی ربط ستاد عفاف و حجاب شهرستان انتظار است تا به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار و ویژه‌ای را داشته باشند؛ ضمن اینکه همکاری سایر دستگاه ها و ادارات نیز برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها ضروری است.

فیض اللهی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی توطئه‌های زیادی علیه کشور ما انجام داده و با راهکارهای مختلف سعی بر آسیب به بنیان خانواده‌ها دارند، ادامه داد: نقش مسئولین و دستگاه های فرهنگی و خانواده ها در مقابله با توطئه‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و تبیین و تشریح فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده با اقدامات فرهنگی مناسب گام برداریم.

وی همچنین یاد آور شد: مسئولان امور بانوان ادارات با همکاری سایر دستگاه های مرتبط نسبت به طرح و اجرای برنامه های با نشاط سالم و همسو با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در هفته عفاف و حجاب اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha