• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402040704678
  • خبرنگار : 50477

صدای مردم/ ۳

برپایی ۳۹۲ کاروان خدمت در استان گلستان

برپایی ۳۹۲ کاروان خدمت در استان گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با اشاره به حضور بی واسطه و مستمر مدیران گلستان در اقصی نقاط استان، گفت: تا کنون ۳۹۲ کاروان خدمت توسط مسئولان ارشد استانی در شهرها و روستاهای استان برپا شده است.

هانی محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه ارتباط مستقیم با مردم و توجه به مشکلات آنها از نزدیک از رویکردهای اصلی و اساسی دولت سیزدهم در سراسر کشور است، اظهار کرد: در استان گلستان نیز حضور مدیران در اقصی نقاط استان و دیدار چهره به چهره با مردم از شرق تا غرب از جمله سیاست های کلیدی استاندار و مدیران ارشد استان گلستان بوده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی کاروان های خدمت یکی از اقداماتی است که به موازات و با الگوگیری سفرهای استانی رئیس جمهور در استان گلستان پیاده سازی شد، افزود: تلاش ما این بوده است که با دقت و حساسیت بالا مسائل و مشکلات مردم را از همان مبدا بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی کنیم.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه از ابتدای استقرار تیم جدید مدیریتی در استانداری گلستان در دولت سیزدهم بالغ بر ۳۹۲ کاروان خدمت در شهرها و روستاهای استان گلستان برپا شده است، خاطرنشان کرد: استاندار، معاونین سیاسی، اقتصادی، عمرانی و توسعه منابع در کنار مدیران کل ستادی و اجرایی استان با برپایی این کاروان های خدمت از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده اند.

۲۷۰۰ سفر شهرستانی مدیران استانی در گلستان

محمدی از دستور استاندار برای حضور میدانی مدیران در شهرستان ها و همفکری با فرمانداران و مجموعه های مردمی محلی خبر داد و گفت: در راستای این امر علاوه بر این مدیران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار به صورت منظم پیش جلساتی را در شهرستان ها برگزار و پس از جمع بندی مسائل شهرستان با حضور استاندار در شهرستان برای رفع مشکلات به صورت عملیاتی و میدانی چاره اندیشی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۲۷۰۰ سفر شهرستانی توسط مدیران اجرایی استانی در سطح استان انجام شده است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با دریافت بی واسطه مشکلات مردم و ایجاد اشراف کامل در مدیران از وضعیت شهرستانهای ۱۴ گانه استان ضمن کمک به توسعه متوازن در توزیع امکانات و ایجاد رفاه نسبی عادلانه در پهنه جغرافیایی گلستان، گام مهمی برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha