• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402040704108
  • خبرنگار : 50187

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد

حفظ ۸۰۸۱ شغل و ایجاد ۱۲۶۴ شغل جدید در کرمان رهاورد حمایت قضائی از تولید

حفظ ۸۰۸۱ شغل و ایجاد ۱۲۶۴ شغل جدید در کرمان رهاورد حمایت قضائی از تولید

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در استان کرمان طی سال گذشته ۴۵ واحد تولیدی احیا شده و ضمن حفظ ۸۰۸۱ اشتغال، زمینه ایجاد ۱۲۴۶ اشتغال جدید نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز هفتم تیرماه در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در محل نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان اظهار کرد: در این ستاد در استان کرمان طی سال گذشته ۴۵ واحد تولیدی احیا شده و ضمن حفظ ۸۰۸۱ اشتغال، زمینه ایجاد ۱۲۴۶ اشتغال جدید نیز فراهم شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: یکی از عرصه‌هایی که قوه قضایئه در سال‌های گذشته به آن ورود کرده، پشتیبانی از تولید و اشتغال در کشور و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

حمیدی با اشاره به این مطلب که روز هفتم تیرماه از یک نگاه روز بسیار تلخی برای همه ما بود که جمعی از یاران انقلاب از جمله شهید بهشتی به شهادت رسیدند، تاکید کرد: از سوی دیگر باید توجه داشت که موفقیت‌ها، توفیقات، اقتدار این کشور و نظام اسلامی و دستاوردهای امروز آن مرهون خون شهداست و اگر جانفشانی شهدا نبود، هیچ یک از این پیشرفت ها و نبوغ های فرزندان این کشور را نمی‌توانستیم ببینیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، امروز مسئله اول کشور ما اقتصاد است، تاکید کرد: باید همدلی، همفکری و هماهنگی که در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و ما را از آن اتفاق بزرگ سربلند بیرون آورد، امروز نیز محقق شود تا از این جنگ تمام عیار تحمیلی اقتصادی نیز سربلند و پیروزمندانه بیرون بیاییم.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در راستای حمایت از تولید و اقتصاد، در قوه قضائیه است که این ظرفیت ها باید به کمک اقتصاد و تولید آید و مشکلات را برطرف کند که این اتفاق افتاده و در حال حاضر برکات آن را مشاهده می‌کنیم؛ مشاهده این دستاوردها و اقدامات بزرگ انجام شده در مجتمع نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان موجب افتخار است.

حمیدی تحقق خودکفایی در عرصه های مختلف کشور از جمله در حوزه برق را مورد اشاره قرار داد و گفت: ظرفیت‌های موجود در حوز ه نیروی انسانی همراه با استعداد و نبوغ ایرانی در کنار ظرفیت‌های خدادادی از توانمندی هایی است که می‌تواند زمینه انجام کارهای بزرگی را فراهم آورد که تاکنون نیز این مهم رخ داده و نمونه آن را می توان در نیروگاه سیکل ترکیبی دید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان فرهنگسازی به منظور صرفه جویی در استفاده از حامل‌های انرژی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم باید زحمات و تلاش های انجام شده به منظور تامین برق را ببینند زیرا مشاهده این تلاش ها و زحمات در صرفه جویی این انرژی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha