• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402040704086
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه "خرسان"

ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه "خرسان"

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه "خرسان" در شهرستان مارگون خبر داد.

«کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون در عملیات جستجوی فرد غرق شده در رودخانه خرسان افزود: از ساعت ۱۳ روز جمعه دوم تیرماه ۱۴۰۲ با اعلام غرق شدن جوان ۱۸ ساله از اهالی روستای "زیرعنا" از منطقه "بردپهن" بخش "زیلایی" بلافاصله یک تیم امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون به منطقه اعزام شد که به علت وحشی و خروشان بودن رودخانه "خرسان" و شرایط کوهستانی منطقه تاکنون این عملیات ادامه داشته است.

وی اظهار کرد: امدادگران هلال احمر در کنار نیروهای نجات غریق و تیم غواصی آتش نشانی یاسوج و عوامل انتظامی و همراهی نیروهای مردمی منطقه، بخش وسیعی از مسیر رودخانه را پایش کرده اند اما تاکنون جسد پیدا نشد.

فلاحی دوست بیان کرد: جمعیت هلال احمر تاکنون چهار تیم سه نفره به محل اعزام کرده که وظیفه پشتیبانی را در این عملیات نیز برعهده دارند و امیدواریم این زحمات که قریب به ۱۰۰ ساعت ادامه داشته است منتج به نتیجه باشد و باعث تسکین آلام آسیب دیدگان از این حادثه شود.

ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه "خرسان"

همچنین محمد رستمی، رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد این جوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه "خرسان" گفت: طی روزهای سوم و ششم تیرماه ۱۴۰۲ به مدت ۴۸ ساعت عملیات غواصی و جستجو با تیم ۸ نفره غواصی برای یافتن جسد این جوان انجام داده ایم اما تاکنون به نیتجه ای نرسیده ایم و جسد پیدا نشد.

وی افزود: رودخانه خرسان بزرگ، وحشی و خروشان است و با وجود تلاش های صورت گرفته تاکنون موفق به پیدا کردن جسد این جوان نشده ایم البته عملیات جستجو همچنان ادامه دارد و به فرماندار، بخشدار، دهیار و اهالی منطقه اعلام کردیم که اگر ظن و گمانی دارند به ما اعلام کنند تا دوباره تیم غواصی به محل اعزام کنیم.

رستمی اظهارکرد: طبق گفته اهالی این جوان ۱۸ ساله بدلیل آشنا نبودن به فن شنا و وحشی بودن رودخانه روز دوم تیرماه در رودخانه خرسان غرق شد و تاکنون تلاش ها برای پیدا کردن جسدش بی نتیجه بوده است.

ادامه عملیات جستجوی پیکر جوان غرق شده در رودخانه "خرسان"

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha