• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040502590
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری اردستان خبر داد:

روکش آسفالت اردستان به زواره در حال انجام است

روکش آسفالت اردستان به زواره در حال انجام است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان گفت: با توجه به خرابی شدیدی که در مسیر وجود داشت روکش آسفالت باند اول محور اردستان به زواره به طول بیش از ۳ کیلومتر در دو لایه با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

ابوالفضل کوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستان و تأمین اعتباری که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شده و با توجه به خرابی شدیدی که در مسیر وجود داشت، روکش آسفالت باند اول محور اردستان به زواره به طول ۳.۳ کیلومتر در دو لایه با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با اتمام این مقدار از روکش آسفالت حدود ۵ کیلومتر از کل مسیر روکش آسفالت جدید شده است و مابقی مسیر نیز نیازمند روکش آسفالت است، افزود: اکنون برای یک کیلومتر روکش آسفالت در محورهای فرعی اعتباری حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیاز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان، تصریح کرد: در حال حاضر دو اکیپ اداره راهداری در حال روکش آسفالت محور ترانزیت اردستان هستند و یک اکیپ در نقاط مختلف محور در حال لکه‌گیری هندسی هستند.

کوهی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت در محور روستایی خیرآباد و دیزیچه به اتمام رسید، گفت: از امروز عملیات روکش آسفالت در محور روستایی نیسیان به سه راهی علی‌آباد به طول ۷ کیلومتر آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه روکش آسفالت روستایی اردستان – هندوآباد – کچومثقال از دیگر برنامه‌های این اداره است که به زودی انجام می‌شود. با جذب اعتبارات خوبی که مسئولان شهرستان در بخش روکش آسفالت انجام دادند و برنامه‌ریزی‌های اداره کل راهداری، پروژه‌های روکش آسفالت در این شهرستان با سرعت خوبی در حال انجام است و مطمئناً تا قبل از شروع فصل سرما بخش زیادی از مسیرهای روستایی روکش آسفالت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha