• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402040402117
  • خبرنگار : 50356

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان:

بالغ بر ۷۵ درصد مطالبات گندمکاران خراسان رضوی پرداخت شد

بالغ بر ۷۵ درصد مطالبات گندمکاران خراسان رضوی پرداخت شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با واریز بیش از ۱۸ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال به حساب کشاورزان بالغ بر ۷۵ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

وحید فریدونی با اعلام این خبر اظهار کرد: از آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خرسان رضوی بیش از ۲۱۴ هزار و ۳۹۷ تن گندم مازاد بر نیاز گندمکاران استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته بیش از ۴۴ درصد افزایش داشته است، افزود: این میزان گندم تا کنون  از ۱۱ هزار و ۴۱۵ کشاورز استان خریداری و در قالب ۲۷ هزار ۲۸۶ محموله تحویل مراکز خرید تضمینی استان شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی اضافه کرد: ارزش گندم‌های خریداری شده ۲۴ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال است که تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال آن یعنی بالغ بر ۷۵ درصد مبلغ  گندم‌های خریداری شده به حساب گندمگاران واریز شده است.

فریدونی بیان کرد: در حال حاضر هشت سیلوی دولتی، چهار سیلوی بخش خصوصی، هفت کارخانه آرد و ۲۳ انبار تعاون روستایی مشغول خدمات‌رسانی به گندمکاران خراسان رضوی هستند.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی خراسان رضوی اضافه کرد: در استان شهرستان‌های تربت جام با ۳۵ هزار و ۵۴۲ تن، مشهد با ۳۱ هزار ۶۹۵ تن و تایباد با ۲۸ هزار ۱۱۲ تن در امر خرید تضمینی گندم استان پیشتازند.

فریدونی گفت: تا کنون وجوه گندم کشاورزانی که مشخصات ایشان تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه تحویل بانک عامل پرداخت کننده شده به حساب ایشان واریز شده است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده الباقی مطالبات گندمکاران استان در کوتاهترین زمان ممکن به حساب ایشان واریز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی، عملیات خرید تضمینی گندم در استان از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha