• یکشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402040402033
  • منبع : بازار

بهترین برندهای باند سقفی

بهترین برندهای باند سقفی

بهترین برندهای باند سقفی کدامند؟ این سؤال را اغلب کسانی که نیاز به یک سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیت برای پخش صدا در محیط‌های تجاری، اداری، منازل و حتی بیمارستان‌ها دارند، مطرح می‌کنند. برای پاسخ این سؤال تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه آوازک، بلندگوهای سقفی با وجود ساختار ویژه‌ای که دارند هیچ فضایی را در محیط اشغال نمی‌کنند؛ بنابراین، کسانی که نیاز به پخش صدا با کیفیت یکنواخت و به صورت واضح دارند، می‌توانند این بلندگوها را در بخش‌های مشخصی از سقف نصب کنند و از آن‌ها برای پخش صدا کمک بگیرند.

در این مطلب انواع بلندگوهای سقفی با کیفیت را برای شناخت بیشتر معرفی کرده‌ایم. در صورتی که به یک بلندگوی سقفی روکار، بلندگوی سقفی هوشمند، بلندگوی سقفی بلوتوثی یا بلندگوی سقفی توکار دارید، با کمک این مطلب می‌توانید بهترین باند سقفی را انتخاب کنید.

انتخاب بلندگوی سقفی

بلندگوهای سقفی در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از این اسپیکرها ساختار خاصی دارند و برای استفاده در محیط‌های ویژه‌ای کاربرد دارند؛ بنابراین برای خرید باند سقفی ابتدا باید نیازهایتان را مشخص کنید.

به عنوان مثال در صورتی که اسپیکر را برای پخش صدا در بیمارستان می‌خواهید، باید کیفیت صدا، وضوح صدا و پخش آن به صورت یکنواخت در تمام فضا را اولویت قرار دهید؛ اما در شرایطی که باند سقفی را برای پخش موسیقی در ویلا در نظر گرفته‌اید، لازم است که به وجود تیوتر و کراس اوور در باند و تفکیک سیگنال‌های موسیقی توسط آن توجه داشته باشید.

در حالت کلی باندهای سقفی که برای استفاده در محیط‌های مختلف موجود هستند را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی کرد؛

  • بلندگوی سقفی برای پیجینگ
  • بلندگوی سقفی برای منزل
  • بلندگوی سقفی برای پخش موزیک
  • بلندگوی سقفی برای استخر
  • بلندگوی سقفی برای سالن سخنرانی
  • بلندگوی سقفی برای باغ و ویلا

بهترین برندهای باند سقفی

معرفی بهترین برندهای بلندگو سقفی

بلندگوهای سقفی در انواع نمونه‌های گرد و مربعی شکل و با رنگ‌بندی‌های متنوع مانند سفید و مشکی و… توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند. با وجود اینکه تنوع باندهای سقفی بسیار زیاد است، اما کیفیت حرف اول را موقع انتخاب این سیستم‌های صوتی می‌زند؛ بنابراین برای خرید بهترین اسپیکر سقفی باید به سراغ برندهای شناخته شده بازار بروید.

در ادامه برخی از بهترین برندهای تولیدکننده اسپیکر سقفی و برخی از محصولات آن‌ها را برای شناخت بهترین برندهای باند سقفی ارائه کرده‌ایم.

  • اسپیکر سقفی بوز یا بز (bose)
  • اسپیکر سقفی یاماها
  •  اسپیکر جی بی ال
  • اسپیکر سقفی آر سی اف
  • اسپیکر سقفی زیکو

سیستم صوتی سقفی بوز یا بز (bose)

برند Bose در ماساچوست آمریکا فعال است و اسپیکرهای سقفی این برند جزء بهترین باندهای سقفی موجود در بازار هستند. برند بوز با توجه به ساختار سیستم‌های صوتی جذاب خودش توانسته به شعاری که دارد جامع عمل بپوشاند. شعار این برند «آکوستیک هیچ مرزی نمی‌شناسد» به تنهایی می‌تواند کیفیت بالای محصولات این برند را نشان دهد.

اسپیکر سقفی بوز پسیو مدل FreeSpace3- Flush Mount، اسپیکر پسیو سقفی بوز مدل DS100F، اسپیکر سقفی بوز (BOSE) مدل DM5-C و اسپیکر پسیو سقفی بوز (BOSE) مدل FS2C از جمله محصولات پرفروش تولیدشده توسط این برند شناخته شده هستند.

یک ووفر 5/5 اینچی و 4 اسپیکر پیرامونی 5/2 اینچی از جمله ویژگی‌های متمایز اسپیکر سقفی بوز پسیو مدل FreeSpace3- Flush Mount محسوب می‌شوند.

بهترین بلندگوهای سقفی اسپیکر سقفی یاماها

یاماها نیز یک برند شناخته شده در زمینه تولید تجهیزات صوتی است و محصولات این برند به واسطه خوش ساخت بودن و کیفیت بالایی که دارند، توانسته‌اند سهم فروش خوبی از بازار را از آن خودشان کنند. برای خرید بهترین بلندگوی سقفی موجود در بازار ایران می‌توانید یکی از باندهای سقفی یاماها را در نظر داشته باشید.

از جمله اسپیکرهای سقفی تولید شده توسط این برند می‌توان به بلندگو سقفی یاماها YAHAMA NS IC 400، بلندگو سقفی یاماها YAHAMA NS IC 600، اسپیکر سقفی یاماها YAMAHA VC6NW و بلندگوی سقفی یاماها YAMAHA VC8W اشاره کرد.

بلندگو سقفی یاماها مدل Yamaha NS-IC600 به دلیل سایز ووفر 6.5 اینچی، نوع ووفر Two Way، امپدانس 8 اهم و رنج پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 28 کیلوهرتز به عنوان یکی از برترین نمونه‌های اسپیکر سقفی شناخته می‌شود. این باند سقفی برای استفاده در محیط‌های بزرگ مانند سالن‌های سخنرانی برای پخش صدا گزینه مناسبی خواهد بود.

بهترین برندهای باند سقفی

اسپیکر جی بی ال

برند جی ال بی به اسم بنیان‌گذار خودش یعنی آقای James Bullough Lansing نام‌گذاری شده و باندهای تولید شده توسط این برند دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند؛ از جمله باندهای سقفی تولید شده توسط برند جی ال بی می‌توان به بلندگو سقفی JBL 8124، بلندگو سقفی JBL 8138 و بلندگو سقفی JBL مدل JBL Control 26ct اشاره کرد.

بلندگو سقفی JBL مدل JBL Control 26ct به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سیستم‌های صوتی شناخته می‌شود. اندازه ووفر این اسپیکر صوتی 6.5 در نظر گرفته شده و تیوتر 19 میلی‌متری، رنج فرکانس 75 هرتز تا 20 کیلوهرتز و توان 60 آن موجب شده که صدایی که از این باند صوتی پخش می‌شود وضوح و کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد. برای جانمایی این اسپیکر جی بی ال باید سایز برش 220 میلی‌متر را برای سقف در نظر داشته باشید.

بهترین اسپیکر سقفی آر سی اف

ایتالیایی‌ها در زمینه تولید سیستم‌های صوتی خوش درخشیده‌اند و برند آر اف سی یکی از برترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صوتی در این کشور است. بلندگو سقفی RCF PL60 و بلندگو سقفی آر سی اف RCF CMR 50T از جمله محصولات پرفروش این برند هستند.

حساسیت 107 دسی‌بل، فرکانس پاسخگویی 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز، امپدانس 8 اهم و توان خروجی برابر با 6 و حداکثر 24 وات از جمله ویژگی‌های بلندگو سقفی RCF PL60 هستند.

اسپیکر سقفی زیکو

زیکو یک برند معتبر در کره جنوبی است که در زمینه تولید تجهیزات صوتی و الکترونیکی فعالیت می‌کند. محصولات تولیدشده توسط این برند حتی در ایران 10 سال خدمات پس از فروش و 3 سال گارانتی دارند؛ بنابراین، در صورتی که به دنبال یک باند سقفی با کیفیت هستند که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم یکی از اسپیکرهای سقفی زیکو را انتخاب کنید.

از جمله اسپیکرهای سقفی محبوب زیکو که برای پخش صدای باکیفیت می‌توانید، تهیه کنید می‌توان به اسپیکر سقفی زیکو ZICO CS-36، اسپیکر سقفی زیکو مدل Zico CS-46، و اسپیکر سقفی زیکو مدل ZICO CS-48 اشاره کرد.

اسپیکر سقفی زیکو ZICO CS-46

اسپیکر سقفی زیکو ZICO CS-36 به عنوان بهترین فول رنج در بازار شناخته می‌شود؛ از جمله ویژگی‌های این بلندگوی سقفی فول رنج می‌توان به امپدانس 8 اهم، حساسیت 91 دسی‌بل، سایز ووفر 6.5 اینچ، نوع اسپیکر Two Way و قدرت خروجی 20 وات و 30 وات اشاره کرد.

اسپیکر سقفی زیکو مدل Zico CS-36

سایز بلندگو 6 اینچ، قدرت 5 و 10 وات و ولتاژ ۷۰ و ۱۰۰ ولت از جمله مشخصات این اسپیکر سقفی برند زیکو است. قطر بیرونی 190 میلی‌متر و قطر داخلی 165 میلی‌متر و عمق 77 میلی‌متر این اسپیکر باید موقع برش سقف مورد توجه قرار بگیرد.

اسپیکر سقفی زیکو مدل ZICO CS-48

برای نصب بلندگو سقفی Zico CS-48 باید اندازه برش ۲۴۳ میلی‌متری را روی دیوار یا سقف مورد نظر گردبری کنید، تا امکان نصب بلندگو به درستی در محل برایتان وجود داشته باشند. قدرت خروجی ۳۰ و ۴۰ وات، ولتاژ ۷۰ و ۱۰۰ ولت و سایز ووفر ۸ اینچ از جمله ویژگی‌های این اسپیکر سقفی با کیفیت هستند.

سخن پایانی

پخش فایل‌های صوتی و سخنرانی‌ها و... در محیط‌های گسترده مانند سالن‌های همایش، بیمارستان‌ها و تالارها یکی از دغدغه‌های بزرگ مسئولان این مراکز است. اسپیکرهای سقفی با وجود ابعاد مناسبی که دارد و جانمایی در دیوارها و سقف‌های محیط مورد نظر می‌توانند فایل‌های صوتی مد نظرتان را در محیط به خوبی پخش کنند.

این سیستم‌های صوتی در مدل‌های مختلفی تولیدشده‌اند. برای خرید اسپیکر سقفی مناسب می‌توانید برند زیکو به عنوان یکی از برترین برندها در زمینه تجهیزات صوتی را در نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت لیست قیمت بلندگوی سقفی با کیفیت با تیم آوازک (شماره تماس 02191016050 و آدرس سایت avazac.com ) در ارتباط باشید.

سؤالات متداول+ جواب

1) آیا اسپیکر سقفی یاماها برای فضاهای اداری مناسب است؟

برای خرید انواع اسپیکرهای سقفی ابتدا باید محیط مورد نظرتان برای نصب اسپیکر را مشخص کنید، سپس با توجه به نیازتان یکی از اسپیکرهای سقفی یاماها، زیکو و... را برای خرید در نظر بگیرید.

2) بلندگو سقفی بلوتوثی چیست؟

این اسپیکرها به فناوری بلوتوث مجهز شده‌اند و با اتصال گوشی به آن‌ها می‌توانید فایل‌های صوتی مد نظرتان را به راحتی از طریق بلندگو پخش کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha