• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402040301308
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

بازرس کل استان خبر داد

تشکیل پرونده برای ۲ مدیر مرتبط با حادثه برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج

تشکیل پرونده برای ۲ مدیر مرتبط با حادثه برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف خونین یاسوج (مقابل پلیس راه شیراز – یاسوج) گفت: برای دو نفر از مدیران متولی پرونده تشکیل شده و در حال بررسی است که در صورت اثبات تخلف مدیران با آنها برخورد قانونی می‌شود.

محمد مهدی صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: سازمان بازرسی نامه‌های هشداری متعددی را در خصوص این نقطه حادثه خیز با دستگاه‌های متولی (راهداری و راه شهرسازی) مکاتبه کرده که این نامه‌ها هم موجود است.

وی اظهارکرد: نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ نامه‌های هشداری را به این دستگاه‌های متولی ارسال کردیم و به آن‌ها پیرامون همین نقطه حادثه خیز به لحاظ؛ فضاسازی، رعایت حریم و نقض قوانین و مقررات صورت گرفته هشدار دادیم و تأکید کردیم که باید این موارد اصلاح شود و به آن‌ها گفتیم که ممکن است چنین اتفاق بیفتد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اما به این هشدار توجه نکردند همچنین در تاریخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ گفتیم که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل «سرآبتاوه» تا پلیس راه شیراز – یاسوج به دلیل رعایت نکردن حریم جاده و تصرف غیرقانونی آن توسط افراد، هر چه سریعتر آن را بررسی کنید و اصلاح امور انجام بدهید که متأسفانه مجدداً به هشداری‌های سازمان بازرسی توجه نکردند.

صالحی تصریح کرد: بنابراین با بررسی‌های که دیروز صورت گرفت و حضور میدانی هیات بازرسی سازمان بازرسی استان در نقطه حادثه خیز مذکور و شرکت در جلسه مدیریت بحران استان برای مدیران متخلف تشکیل پرونده شد، در حال بررسی است و نتیجه را به مردم هم اعلام می‌کنیم.

وی بیان کرد: اگر مدیران به هشدارهای سازمان بازرسی توجه می‌کردند، این حادثه به این شکل اتفاق نمی‌افتاد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha