• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402040301068
  • خبرنگار : 50093

رییس هیات کاراته خراسان رضوی خبر داد

برگزاری تورنمنت بین‌المللی کاراته با حضور ۱۰ کشور خارجی

برگزاری تورنمنت بین‌المللی کاراته با حضور ۱۰ کشور خارجی

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات کاراته خراسان رضوی از برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی کاراته با حضور ۱۰ کشور خارجی در مهر ماه در مشهد خبر داد.

هادی امیری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام خبر برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته اظهار کرد: از بزرگترین رویدادهای هیات کاراته در سال جاری میزبانی از مسابقات هشتمین خورشید است که تا امروز ۱۰ کشور از جمله روسیه و ترکیه برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. این مسابقات در بخش آقایان و بانوان و در تمام رده‌های سنی در مهر ماه برگزار خواهدشد.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که میزبان حدود ۸۰۰۰ ورزشکار در بخش آقایان و بانوان باشیم. این مسابقات نیز در تقویم سالیانه فدراسیون کاراته ثبت شده است. همچنین حضور ۲ تیم از خراسان رضوی در این مسابقات از نقاط قوت هیات کاراته استان خواهدبود.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی در مورد فعالیت هیات کاراته استان در بخش استعدادیابی تصریح کرد: در سال جاری بیش از  ۳۰ تخته تاتامی برای شهرستان‌ها و مناطق محروم خراسان رضوی در نظر گرفتیم. همچنین خراسان رضوی را به ۶ منطقه استعدادیابی تقسیم کرده‌ایم و به هر پایگاه استعدادیابی ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده‌ و امکاناتی نظیر تاتامی، میت و تخته استپ برای این پایگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: مربیان پایگاه‌های استعدادیابی نیز از مرکز شناسایی شده و توسط هیات کاراته استان به صورت پوشش رایگان به شهرستان‌ها اعزام خواهندشد.

امیری با اشاره به سایر فعالیت‌های هیات کاراته خراسان رضوی گفت: نیم‌نگاهی به تقویت تیم‌های خراسان رضوی داریم. در رده پایه و در بخش آقایان و بانوان در تیم‌های آینده‌سازان کشوری نیز حضور خواهیم داشت.

وی با اشاره به درخشش کم‌سابقه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری عنوان کرد: در سال گذشته امیر اسلامی در انتخابی مسابقات آسیایی گوانگژو نخستین مدال طلای کشوری از خراسان رضوی را کسب کرد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha