• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402033019782
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان:

ساماندهی اوقات فراغت جوانان با هدف‌گذاری باشد

ساماندهی اوقات فراغت جوانان با هدف‌گذاری باشد

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: باید همه محورهای اوقات فراغت مطلوب و هدفمند باشند و سایر دستگاه‌ها در آن هم‌یاری و هم‌پوشانی کنند.

پنجاه‌وهشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان و دومین جلسه سال ۱۴۰۲، صبح امروز (سه‌شنبه، ۳۰ خرداد ماه) با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بسیج ورزشکاران سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان و جمعی از مدیران و مسئولان حوزه ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تابستان امسال، اظهار کرد: اگر قرار است اوقات فراغت ساماندهی شود، باید قبل از عید شروع کرده و تا اردیبهشت‌ماه به سامان رسانده شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود: این برنامه‌ریزی باید با محوریت اداره ورزش و جوانان و هم‌پوشانی سایر دستگاه‌ها انجام شود. همچنین اوقات فراغت باید جهت‌دار باشد و هدف‌گذاری کنیم تا ببینم چه افقی پس از آن در نظر داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: برخی از مسائل از عهده یک دستگاه خارج است. باید همه محورهای اوقات فراغت مطلوب و هدفمند باشند و سایر دستگاه‌ها در آن هم‌یاری و هم‌پوشانی داشته باشند، نه اینکه هر دستگاه به طور مجزا عمل کند.

جان‌نثاری تاکید کرد: این هدف‌گذاری باید به‌صورتی باشد که در آینده به نفع جوان‌ها باشد و چیزی به داشته‌های او اضافه کند. باید برنامه‌ریزی شود و دقیقا با عدد و رقم برای افق مد نظر تقسیم وظایف شود.

او ادامه داد: امیدوارم تا یک هفته آینده جمع‌بندی شده و شرح برنامه به هر دستگاه اعلام شود. شرط برطرف شدن مشکلات این است که دستگاه‌ها به صورت فعال و پیگیر اقدام کنند.

جان‌نثاری همچنین در پایان خاطر نشان کرد: ازدواج یک مسئله چند وجهی است که باید دقیق بررسی شود و علاوه بر مشخص شدن محورها، دستگاه‌های مأمور نیز مشخص شوند.

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در حاشیه دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دومین جلسه ستاد در سال ۱۴۰۲ را امروز با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار کردیم و خوشبختانه جلسه خوبی بود. این جلسه در مجموع چند بخش مختلف داشت که در ابتدا بررسی مصوبات جلسه قبل به‌ویژه در خصوص موضوع اوقات فراغت در فصل تابستان جمع‌بندی شد و تکالیفی که در این حوزه مقرر شده بود، به اشتراک گذاشته شد.

وی افزود: براساس موارد سیزده‌گانه مقرر شد ظرف یک‌ هفته برنامه‌های مصوب در خصوص اهداف مدنظر برای جوانان را جمع‌بندی کرده و ضمن ارسال گزارش، آن‌ را به‌طور جداگانه به ارگان‌ها ابلاغ خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان اصفهان همچنین از تشکیل کمیته‌های اندیشه‌ورز خبر داد و گفت: مشکلات، موانع و چالش‌ها به‌صورت تخصصی ارائه و از سوی دیگر راهکار آن‌ها بیان شد تا در جلسه‌های ستاد گزارش مفصلی از آن ارائه شود.

او ادامه داد: جمع‌بندی خوبی انجام شد تا محورها در چه دستگاه‌هایی اجرا و پس از ابلاغ، از حالت بدون عدد و رقم خارج شده و در کنار کمیت به سمت کیفی بودن حرکت کنیم.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تکالیف دستگاه‌ها در محورهای سیزده‌گانه ابلاغ شده و مقرر شد تا یک هفته آینده تمام اعضای ستاد تکالیف خود را به دبیرخانه استان ارائه کنند تا گزارش نهایی آمده شده و در جلسه بعدی تکالیف و اقدامات را بررسی کنیم.

او اضافه کرد: در مدت اخیر اتفاقات خوبی در حوزه ازدواج دانشجویی استان انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha