• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402033019771
  • خبرنگار : 50163

شهردار زنجان:

اخذ اسناد آرامستان زنجان در حال انجام است

اخذ اسناد آرامستان زنجان در حال انجام است

ایسنا/زنجان شهردار زنجان با بیان اینکه برای اخذ اسناد آرامستان همکاران در حوزه مالی و املاک کار گسترده‌ای انجام داده‌اند، اضافه کرد: از آنجایی که تمام املاک و زمین‌های موجود در حریم و شهرها می‌توانند معارض یا وارث داشته باشند اگر زمینی معارضی داشته باشد طبق قانون با آن معارض رایزنی صورت می‌گیرد.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (۳۰ خردادماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ساخت فیلمی با موضوع تکدی‌گری، عنوان کرد: جلسه مفصلی در زمینه اثرگذاری فیلم برگزار شد و با این شرط که کلیه حقوق این فیلم برای شهرداری باشد، با ساخت آن موافقت کردیم.

وی با توضیح اینکه این فیلم دارای اثرگذاری بالایی است، اظهار کرد: زمان این فیلم۴۰ دقیقه است و در ۸ تا کلیپ ۵ دقیقه‌ای ساخته می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: در راستای ساماندهی حساب‌های شهرداری در چارچوب قوانین و مقررات به جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهر و منابع بانکی و ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان در نظر است با رعایت تبصره ذیل بند ۱۲ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و انتخاب شهرداران و دستورالعمل بند ب ماده ۱۷ قانون برنامه ششم توسعه و بند الف ماده ۲۰ قانون احکام دائمی توسعه کشور مبنی برتایید افتتاح حساب توسط شورای اسلامی شهر و افتتاح حساب نزد بانک مرکزی نسبت به افتتاح دو فقره حساب بانکی نزد بانک صادرات به نام شهرداری زنجان اقدام شود.

شهردار زنجان با توضیح اینکه برای اخذ اسناد آرامستان همکاران در حوزه مالی و املاک کار گسترده‌ای انجام داده‌اند، اضافه کرد: از آنجایی که تمام املاک و زمین‌های موجود در حریم و شهرها می‌توانند معارض یا وارث داشته باشند اگر زمینی معارضی داشته باشد طبق قانون با آن معارض رایزنی صورت می‌گیرد.

عضو شورای شهر زنجان گفت: اگر مدیریت شهری شعارهایی در جهت محرومیت‌زدایی دارد باید برای توجه به حاشیه شهر، اطلاعات درستی داشته باشیم تا بتوانیم محرومیت را از چهره شهر بزداییم.

داود حسنی با بیان اینکه تب استعفاها برای کاندید شدن در  انتخابات فروکش کرده است، اظهار کرد: دو نفر از اعضای شورا برای  کاندیدا شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی این عرصه را ترک کردند.

وی یادآور شد: انتظار داریم کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به دنبال انتقاد منصفانه باشند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع محرومیت‌زدایی، ادامه داد: اگر مدیریت شهری شعارهایی در جهت محرومیت‌زدایی دارد باید برای توجه به حاشیه شهر، اطلاعات درستی داشته باشیم تا بتوانیم محرومیت را از چهره شهر بزداییم.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: باید داده‎های زمینی را شناسایی کنیم تا شهروندان نیز متناسب با آن مطالبه کنند در غیر این‌صورت بار اضافی را به مدیریت شهری تحمیل می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha