• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402032919091
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، احمد نادری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

عبدالجلال ایری نماینده کردکوی به وزیر کشور: لزوم برنامه ریزی و انجام اقدامات اجرایی در سطح ملی و بین المللی در خصوص عقب نشینی آب دریای خزر.

ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت به وزیر علوم: ضرورت تسریع در ساخت و تجهیز خوابگاه های مجردی و متأهلان دانشجویان دانشگاه جیرفت.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزیر راه: لزوم تسریع در رفع تداخل پارک ملی بموک و محدوده شهر صدرای شیراز.
کمال حسین پور نماینده پیراندشت به رئیس جمهور: ضرورت سازماندهی و تنظیم بازار مرغ و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت آن.
علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به وزیر بهداشت: لزوم احداث بیمارستان در شهرستان چهارباغ، به وزیر نیرو: لزوم تکمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب هشتگرد و نظرآباد.

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی و جبران تأخیر و تبعیض در پرداخت پول زعفران کاران خراسان، به وزیر کشور: لزوم رسیدگی به سوء مدیریت فرماندار و بخش مرکزی تربت جام در تأمین آب شرب دهستان موسی آباد.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا به رئیس جمهور: لزوم پاسخگویی به موقع سازمان اداری و استخدامی به مکاتبات.

سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در اقدامات کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به وزیر راه: لزوم رسیدگی به وظعیت اسفبار راه های مواصلاتی حوزه شهرستان های حوزه انتخابیه، به رئیس جمهور: لزوم بکارگیری و انتصاب مدیران میانی با انگیزه جهادی و کارآمد برای حل مشکلات مردم.

محمد وحیدی نماینده بجنورد به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به علت عدم تصویب پرداخت فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی برای معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش در شورای حقوق و دستمزد، لزوم تغییر بخشنامه تأمین اجتماعی در بیمه ساختمانی با شاخص جمعیتی بین شهرهای کشور به عنوان مانع مهم تولید مسکن ملی.

سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به عدم تصویب فوق ۵۰ درصدی برای معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش در شورای حقوق و دستمزد.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در خرید برنج انباشته شده در انبارهای استان گیلان، به وزیر نیرو: لزوم برنامه ریزی در خصوص عدم قطعی برق در استان گیلان در آستانه فصل تابستان.

عباس گلرو نماینده سمنان به رئیس جمهور و وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به تعلل و ترک فعل وزارت نیرو در اجرای سد فینسک برای آبرسانی به حوزه انتخابیه.

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر نیرو: لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از کمبود آب شرب در شهرستان اردکان در فصل تابستان.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر تعاون: لزوم اقدام در خصوص افزایش تعداد سهمیه بیمه حمایتی کارگران ساختمانی و قالیبافان، به وزیر کشور: لزوم اقدام در خصوص تأمین تجهیزات و ماشین آلات دهیاری ها و شهرداری های سیستان و خواهرخواندگی با کلانشهرهای تهران و مشهد، به وزیر راه: لزوم اقدام جدی در رابطه با آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه، به وزیر بهداشت: لزوم اقدام جدی در خصوص حل کمبود پزشک متخصص و تجهیزات و دستگاه های تخصصی و آزمایشگاهی در سیستان.

محمدعلی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر تعاون: ضرورت تکمیل و تجهیز مرکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران شهرستان خمینی شهر، به وزیر راه: ضرورت تسریع در ایجاد شهرک حمل و نقل شهرستان خمینی شهر، به وزیر نیرو: ضرورت اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان خمینی شهر، ضرورت تسریع در احداث مسجد مسکن مهر خمینی شهر.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر امور اقتصادی: لزوم کنترل گرانی لجام گسیخته اجناس به خصوص اقلام خوراکی، به وزیر ورزش: لزوم تکمیل ورزشگاه ۵۰ هزار نفری فارس که به صورت ناقص افتتاح شده است.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر کشور: ضرورت رعایت عدالت و افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور و جهاد کشاورزی مطابق قانون خدمات کشوری، به وزرای تعاون و دفاع: لزوم افزایش توجه به معیشت بازنشستگان لشکری و کشوری.

مهدی عسگری نماینده کرج به رئیس جمهور: لزوم اجرای بند ۹ قانون اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و صدور شناسه یا کد برای معلمان طرح مهرآفرین، به وزرای امور اقتصادی و راه: ضرورت افزایش سهم مسکن از مجموع اعتبارات پرداختی توسط بانک ها، لزوم تسریع در معرفی مدیرعامل بانک مسکن.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت توقف قیمت گذاری دلاری مواد اولیه تولید خودروها و جلوگیری از افزایش قیمت خودرو، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تغییر آرایش رسانه ای کشور از پدافندی به آفندی.

جواد نیک بین نماینده کاشمر رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: لزوم تسهیل در بخش تأمین انرژی جهت رونق فضای تولیدی در مناطق آزاد و حل دغدغه تولیدکنندگان این مناطق.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۹ ۱۴:۴۴

مجلس هر چه زودتر طرح اصلاح وبازنگری قانون سربازی را در دستور کار قرار دهد وخدمت سربازی را از حالت اجباری کاملا خارج نماید