• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402032919090
  • خبرنگار : 71594

رضایی: در مقابل حملات ترکیبی دشمن همه باید هوشیار باشند

رضایی: در مقابل حملات ترکیبی دشمن همه باید هوشیار باشند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حملات ترکیبی دشمنان علیه کشور، گفت: در این شرایط که دشمن امید مردم را هدف گرفته است، همه باید هوشیار باشیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کشور درگیر جنگ ترکیبی است، دشمنی دشمنان کم نشده بلکه از حالت کلاسیک به ترکیبی و استفاده از همه ابزارها همچون تحریم های ظالمانه، تبلیغات ضد ایرانی، اقدامات تروریستی، جنگ رسانه ای، آشوب و حمایت از اغتشاشگران، اخلال در بازار ارز، ایران هراسی، تشویق نخبگان به مهاجرت و... تغییر یافته است.

وی افزود: هدف نهایی دشمن در حمله ترکیبی مشروعیت زدایی و ایجاد شکاف میان مردم و نظام، ناامیدسازی ملت ایران و فروپاشی اجتماعی و سیاسی کشور و تجزیه ایران بدون دخالت مستقیم است. در این شرایط که دشمن امید مردم را هدف گرفته است، همه باید هوشیار باشیم. حضرت آقا فرمودند که هر کسی مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن کار کرده که اولین مخاطب این بیانات ما نمایندگان هستیم که در سال انتخابات به گونه ای سخن نگوییم که موجب نا امیدی مردم شویم و به خاطر چند تا رأی هر کاری خلاف مصالح ملت انجام ندهیم و مهمتر از موضع گیری، عملکرد ماست که در امیدآفرینی موثر است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متولی اصلی امیدآفرینی دولت و قوه مجریه است، اظهار کرد: دولت اگرچه کارهای خوبی در داخل و خارج از کشور آغاز کرده، اما از آنجا که بین کار بنیادین و روزمره باید تفاوت قائل شد، آثار بسیاری از اقدامات دولت در زندگی روزمره و سفره مردم خود را نشان نداده است. مردم از گرانی و تورم رنج می برند. بسیاری از کالاها و اجناس به صورت روزانه گران می شود. باید به داد مردم و محرومین برسیم.

رضایی با بیان اینکه دولت چند مسأله محوری کشور را به دست بگیرد و آنها را حل کند، گفت: مسأله ساماندهی کارکنان شرکتی و پیمانکاری دستگاه ها، همسان سازی حقوق بازنشستگان و صندوق های ورشکسته بازنشستگی، تولید و تورم، آرد و نان را حل کنید، همچنین مسأله گندمکاران را حل کنید، چراکه زیبنده دولت و کشور نیست که در رسانه اعلام شود ۲۴ ساعته طلب کشاورز را می دهند اما پس از هفته ها مطالبات آنها همچنان پرداخت نشده است.

نماینده مردم دشتستان تأکید کرد: همچنین مسأله خودرو و نظام بانکی در کشور حل شود. دولت چه زمانی قرار است نظام هماهنگ حقوق را عملیاتی کند. عشایر در دشتستان آب ندارند و به داد آنها برسید.

رضایی با بیان اینکه مسائل ورزش را حل کنید، گفت: وزارت ورزش رها است و امیدوارم دولت پیام امروز مجلس را درک کرده باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از برخوردهای قاطع دستگاه قضایی و دادگستری استان بوشهر در برخورد با مفسدان اقتصادی و مدیران مسأله دار چند شرکت دولتی تشکر می کنم، اما آیا نمی شد جلوی آنها را گرفت؟ در مجلس و در کمیسیون امنیت ملی به وزیر مربوطه و به معاون وی تذکر دادیم که جلوی این مدیران را بگیرید و اینها را منصوب نکنید اما آنها توجه نکردند و بهانه آوردند تا امروز قوه قضائیه ورود کند.

این عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دولت آقای رئیسی که شعار مبارزه با فساد را داده است، بیش از این برای برخورد با مفاسد انتظار داریم. رودربایستی را کنار بگذارید. امروز هم دلسوزانه هشدار می‌دهیم، اگر با باندهای مخوفی که در برخی از دستگاه ها به خصوص بنگاه‌ های اقتصادی رخنه کرده اند، برخورد نشود، همچنان منتظر حیف و میل بیت المال و بازداشت ها و برخوردهای دیگری باشید.

رضایی ضمن اشاره به وجود برخی فسادها در پارس جنوبی گفت: بخشی از این مفاسد در پارس جنوبی است که کم هم نیست، صدای مردم و جوانان مظلوم استان بوشهر را بشنوید که داد آنها بلند است و از این وضعیت شاکی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha